אברי גלעד לסטודנטים בבן גוריון: "יש לכם אומץ או שאתם קמפוס של נמושות?"

בעקבות הנפה המונית של דגלי אש"ף באוניברסיטה שבנגב, איש התקשורת קורא לסטודנטים ולסטודנטיות להשבית את הלימודים: "כל אירוע כזה, ביטול מיידי של יום הלימודים למחרת"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 23/05/22 18:37 כב באייר התשפב

אברי גלעד לסטודנטים בבן גוריון: "יש לכם אומץ או שאתם קמפוס של נמושות?"
ההפגנה היום בבן גוריון, צילום: אם תרצו

הפגנה פרו פלשתינית המונית נערכה היום (ב') באוניברסיטת בן גוריון שבבירת הנגב. סטודנטים ערבים-ישראלים הניפו בגאון דגלי אש"ף בשם חופש הביטוי לציון יום הנכבה, כאשר מולם ניצבו סטודנטים רבים שהניפו דגלי ישראל. איש התקשורת אברי גלעד, לא נותר אדיש למראות, ולא בפעם הראשונה. 

גלעד פנה לסטודנטים הלומדים בבן גוריון וקרא להם לשבות בתגובה לאירוע היום בבן גוריון. "נראה אתכם, סטודנטים.יות בבאר שבע משביתים מחר את הלימודים אחרי מפגן הדגלים היום. היו הראשונים לקבוע תג מחיר אקדמי לימי ה'אנחנו לומדים בישראל אך רוצים בחורבנה'. כל אירוע כזה, ביטול מיידי של יום הלימודים למחרת. יש לכם אומץ לעמוד על שלכם, או שאתם קמפוס של נמושות?".

לפני כשבוע וחצי, בעקבות הפגנות פרו פלשתיניות בהן נשמעו קריאות הסתה נגד ישראל, כתב גלעד: "כיף באקדמיה בישראל. סטודנטים ערבים מפגינים וקוראים קריאות בזכות הטרור , והאקדמיה מכילה באופן אקדמי את קריאת התיגר הזאת על מדינת ישראל במקום להעיף את החוצפנים האלה הביתה לתמיד. בכלל, הקריאה 'בדם ואש ניפדה את לא משנה מה' חייבת להיות מחוץ לחוק. זאת הסתה לרצח מפורשת".

"אל תירשמו למוסדות בהם שולטת כת קטנה ואומללה של אקדמאים יהודים מנותקי קשר עם המדינה, המסתירים את חוסר הרלוונטיות שלהם באידאולוגיה קיצונית. יבשו כל מוסד בו תרגישו מאויימים ע"י תלמידי האויב. התאגדו ועיזבו בהפגנתיות. לקחו לכם את האוניברסיטה והעבירו לביר זית. תתנו לזה לקרות?".

הנפת הדגלים היום בבן גוריון: