עקיבא נוביק נשאר לבד: חיים לוינסון עוזב את התאגיד

לוינסון עוזב את "רשת ב" ועובר לרדיו 103FM, שם יגיש תכנית יחד עם אראל סג"ל: "עתיד לתת דין וחשבון בפני מאות אלפי המאזינים בתחנה הצומחת בישראל". מנכ"ל התחנה אמר: "עוד שלב באבולוציה של החדשות בישראל" 

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/05/22 13:29 א בסיון התשפב

עקיבא נוביק נשאר לבד: חיים לוינסון עוזב את התאגיד
לוינסון, חוזר ל-103FM, צילום: Moshe Shai/FLASH90

חיים לוינסון, העיתונאי, הפובליציסט ואושיית הטוויטר, עוזב את התאגיד ואת תכניתו הקבועה עם עקיבא נוביק, ועובר לרדיו 103FM, שם הוא עתיד להגיש יחד עם אראל סג"ל את תוכניתו, המשודרת בימים ראשון עד רביעי בשעה 11:00, וכן לקחת חלק בתוכניות ובפרויקטים רדיופוניים נוספים. 

עבור חיים לוינסון, מדובר בקאמבק מרגש ל-103FM, שבה הגיש עד לפני שנתיים בקביעות. הוא יצטרף לסג"ל כמגיש נוסף מוביל לאורך רוב ימי השבוע, כאשר בשאר הימים ימשיכו להגיש לצד סג"ל דוד ורטהיים, יריב אופנהיימר וחן ליברמן.  

במסגרת התוכנית עם סג"ל, לצד הריאיונות, הוויכוחים (וגם ההטרלות), יביא לוינסון אל השידור את נקודת מבטו על אירועי השעה בטור מיוחד, שיופץ בערוצי הדיגיטל של הרדיו. 

חיים לוינסון אמר עם פרסום המעבר: "מאין באתי? מ־103fm. לאן אני הולך? ל־103fm. ובפני מי אני עתיד לתת דין וחשבון? מאות אלפי המאזינים בתחנה הצומחת בישראל". 

שותפו החדש לתכנית, אראל סג"ל בירך על הצטרפותו לתחנה ואמר: "I'm ready to rumble". 

"צפויה לקהל 103fm ברדיו ובדיגיטל רצועת שידור מרתקת. אין לי ספק שאראל סג"ל, חיים לוינסון וצוות התוכנית, יקדמו עוד שלב באבולוציה של החדשות בישראל", אמר אור צלקובניק, מנכ"ל התחנה.