חיים לוינסון מתפייט: "תביעות דיבה זה כמו ילדים"

אחרי שנתבע דיבה על ידי חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן, איש התקשורת בציוץ משעשע: "תביעות דיבה שמוגשות נגדך זה כמו ילדים: בראשונה אתה מתרגש ממש ומצלם כל רגע מתוק, את החמישי אתה שוכח"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/05/22 16:58 כא באייר התשפב

חיים לוינסון מתפייט: "תביעות דיבה זה כמו ילדים"
חיים לוינסון. חמש תביעות דיבה נגדו, צילום: Moshe Shai/FLASH90

הקרבות של חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן נמשכים, והפעם בתביעה נגד העיתונאי חיים לוינסון ששיתף ציוץ מזויף שלכאורה כתבה.

"נזכור את כולם, את כל אלו שנרדפו באכזריות שאין שנייה לה והובלו כצאן לטבח רק משום היותם יהודים, או ראש הממשלה ורעיית ראש הממשלה", נכתב בציוץ האמור שזכה לכותרת של לוינסון: "פוסטים אפשריים ליום השואה".

https://mobile.twitter.com/chaimlevinson/status/1519328834411192321

לאחר שנתבע, עיתונאי הארץ כתב בטווייטר: "תביעות דיבה שמוגשות נגדך זה כמו ילדים: בראשונה אתה מתרגש ממש ומצלם כל רגע מתוק בשנייה אתה שמח ומרגיש בעל משפחה, חשוב. בשלישי אתה כבר מתרגל. בתביעה הרביעית, התביעה השלישית כבר מגדלת אותו לבד". הוא הוסיף: "אגב יש נגדי חמשה תביעות. את הילד החמישי פשוט שוכחים".

גם עקיבא נוביק

בעבר איימה דיסטל כי תתבע גם את העיתונאי עקיבא נוביק וכתבה: "הכתבה המרושלת והשקרית שנוביק פרסם בהארץ נבדקת כעת על ידי עורך דיני. אפרסם בהמשך את האמצעים המשפטיים בנם ננקוט. רד, רד מהעץ עקיבא, עשית את הפאדיחה ותשלם בבית המשפט".

נוביק מצידו ניסה להסביר את כוונותיו וכתב: "גלית דיסטל באטרף ציוצים על מאמרי הבוקר בהארץ, עורכי דינה "בודקים" אותו, אז לנוחיותם אסביר כאן: לא האשמתי אותה בפיברוק תקיפה".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן