יום ירושלים גיא הוכמן יורד על תל אביב ומגלה למה הוא מטורף על ירושלים

הסטנדאפיסט ואושיית הרשת גיא הוכמן, מרבה לשתף את עוקביו בדעותיו בצורה הומוריסטית וכנה, בפוסט מיוחד שהעלה לכבוד יום ירושלים פירגן האושייה לעיר הקודש וכתב "עם קצת יחסי ציבור את עוקפת את תל אביב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/05/22 13:11 כח באייר התשפב

גיא הוכמן יורד על תל אביב ומגלה למה הוא מטורף על ירושלים
גיא הוכמן , צילום: באדיבות המצולם

אם אשכחך ירושלים, כך פתח הסטנדאפיסט גיא הוכמן את פוסט ההלל שלו לעיר ירושלים, הוכמן שמרבה להביע את דעתו הלאומית החליט לפרגן לעיר הבירה לרגל יום ירושלים וכתב פוסט שכל כולו שיר הלל לעיר הבירה אל מול  תל אביב ובכלל  "איזו עיר את ג׳רוז. אנשים לא מבינים. חושבים כותל, כנסת, אבו יויו, אלי אוחנה. איזה אנשים. פה בת״א אתה מסתובב אתה רואה אותו דבר - סוגים שונים של אשכנזים. אבל בעיר הקודש, אין חארטות של דייברסיטי והטרוגניות, הם פשוט חיים ככה" 

"ירושלים, כמה אני חייב לך. איך שידכת לי את אשתי. שנים הסתובבתי בת״א יוצא עם רמת שרוניות"

הוכמן הוסיף ועקץ את הפלורליזם התל אביבי "פלורליזם אמיתי. בזמן שבת״א נוסעים באוטובוס רק עובדים זרים והיפסטרים, פה באוטובוס אחד יש לך את כל המגזרים, עם ובלי כיפות, עם ובלי עורלות. כולנו ירושלמים. תוציא משם את המחבל וזה גם בטוח לנסיעה" , הוכמן הוסיף גם על התדמית הקשוחה של העיר וכתב "בחייאת ג׳רוז, תעבדי על עצמך. קצת יחסי ציבור ואת עוקפת את ת״א. ולא רק בפקקים. סבבה שלג, סבבה הר הרצל, סבבה את ופג׳ו חולקים לוגו. אבל יש לך עוד כל כך הרבה להציע, תבליטי". 

"בתל אביב אולי חיים, אבל אצלך מבינים בשביל מה"

בהמשך כתב הוכמן על הסיבות למה דווקא ירושלים, ומה מיוחד בה "תחשבי, למה בית״ר היא הקבוצה האהודה בארץ? בגלל הקסדה של נומה? בגללך. למה את נקראת ״עיר הקודש״? אלוהים יכול בכיף לשכור דירה בפ״ת, אבל הוא בחר בך" 

בהמשך, שיתף הוכמן שאת רעייתו הוא הכיר בירושלים, וסיפר על הבחורות מהמרכז איתן יצא עד שהכיר את אשתו הירושלמית שפותחת את הבוקר עם קובה "אחח ירושלים, כמה אני חייב לך. איך שידכת לי את אשתי. שנים, שנים הסתובבתי בת״א יוצא עם רמת שרוניות שעכשיו פלורנטיניות שומע על המדיטציות והיוגה המעפן שלהן עד שאלוהים שלח אליי אישה שפותחת את הבוקר עם קובה. ירושלמיות זה כמו תל אביביות, רק עם אופי.

לבסוף סיים האושייה במסר של אהבה לעיר הבירה וכתב "בקיצור ג׳רוז, חלאס עם החוסר ביטחון. אוהבים אותך, יש לך את זה. לא סתם קיבלת יום משל עצמך. בת״א אולי חיים, אבל אצלך מבינים בשביל מה. מזל טוב נשמה". 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן