חנן בן ארי מזהיר מעקיצות: "אל תקנו כרטיסים להופעה שלי מהאתרים האלה"

אחרי תלונות של מעריצים שרכשו כרטיסים להופעותיו ונעקצו, הזמר הסרוג חנן בן ארי פרס פוסט ובו הוא מזהיר מרכישת כרטיסים מאתרים לא מורשים "אנחנו מתריאים שאין לרכוש כרטיסים בשום מקום למעט בלינק הרשמי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/05/22 12:54 כח באייר התשפב

חנן בן ארי מזהיר מעקיצות: "אל תקנו כרטיסים להופעה שלי מהאתרים האלה"
חנן בן ארי , צילום: Yossi Aloni/Flash90

הזמר הסרוג חנן בן ארי החל במסע הופעות לקראת הקיץ הקרוב ויש מי  שבוחרים לנצל את הביקוש הגדול לכרטיסים להופעות של הזמר הנערץ ועוקצים לקוחות תמימים על ידי כך שמוכרים להם כרטיסים מזוייפים. מוקדם יותר היום (א') פרסם הזמר פוסט בפייסבוק בו הוא קורא לעוקביו שלא לרכוש כרטיסים מאתרים לא מורשים, ומעדכן כי לא מעט אנשים רכשו כרטיסים במקומות לא מאושרים ונעקצו. 

בפוסט שכתב בעמוד הפייסבוק שלו כתב בן ארי "שבוע טוב אהובים, לאור פניות על רכישת כרטיסים מזוייפים באמצעות אתרים לא מורשים, אנחנו מתריאים שאין לרכוש כרטיסים בשום מקום למעט בלינק הרשמי. לצערנו לא מעט אנשים רכשו דרך ספסרים ונעקצו. אז שימו לב " 

חנן בן ארי: לא פשוט לחיות לצד מישהו שמפרסם את החיים שלו בחוץ

לפני כשבועיים בראיון לישראל בידור שיתף חנן בן ארי את החיים לצד מישהו שמפרסם את החיים שלו בחוץ  כשהוא מתכוון לרעייתו הדסה, ונשאל מה קורה במצב של משבר בזוגיות והאם יכתוב על זה שיר, בן ארי ענה שכן. והוסיף: "זה דבר שהוא לא פשוט לחיות לצד מישהו שיוצר ומפרסם את החיים שלו בחוץ. כולנו עוברים איזה משהו, כל הזמן. כולנו עוברים דברים, משברים, זוגיות, חיים. אני חושב שמהמקום הזה גם מי שסביבי הוא "סובל" מהחשיפה הזאת אבל אולי הוא מנחם את עצמו בזה שזה עוזר לאנשים אחרים".

@israel_bidur שבוע חנן בן ארי בטיקטוק ???? מה דעתכם❓???????????? #חנןבןארי ♬ צליל מקורי - ישראל בידור