צפו חנן בן ארי מסכם את ההופעה המשוגעת בחייו: "אנרגיות וצרחות של אללה יסתור"

הזמר האהוב והמצליח יצא בהופעת עצמאות מיוחדת לחיילים ובנות שירות בהאנגר 11 בתל אביב, ובאינסטגרם הוא סיכם: "חוויתי את ההופעה הכי משוגעת בחיי. ככה נראית ונשמעת מסורת בהתהוות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/05/22 12:20 ה באייר התשפב

חנן בן ארי מסכם את ההופעה המשוגעת בחייו: "אנרגיות וצרחות של אללה יסתור"
חנן בן ארי בהופעה, צילום: Yossi Aloni/Flash90

הזמר והיוצר המצליח מסכם את הופעת ערב יום העצמאות לחיילים ובנות שירות בהאנגר 11 וקובע: "חוויתי את ההופעה הכי משוגעת בחיי". הוא הודה למי שבחר לחגוג איתו: "מכל הכיוונים. תודה לחיילות ולחיילים שבחרו לחגוג איתנו את עצמאות ופירקו את האנגר 11 באנרגיות ובצרחות של אללה יסתור!!!".

כזכור, לקראת יום העצמאות שיתף חנן בן ארי בפייסבוק: "חשבתי לעצמי שמי שהכי מגיע להם לחגוג ביום הזה, אלו החיילות והחיילים שלנו. אז בחרתי להמשיך את מה שעשינו בשנה שעברה ולחגוג בגדול את ערב העצמאות עם חיילי וחיילות צה"ל - במסיבה אל תוך הלילה בהאנגר 11".

ההופעה התחילה בשעה 22:00 עם דיג'יי אילון מתנה, ובשעה 23:00 החל המופע של חנן. בשעה 1:00 עלה דיג'יי רז סימון שחתם את המסיבה. בן ארי סיכם באינסטגרם: "ככה נראית ונשמעת מסורת בהתהוות. תודה לצוות שמקיף אותי ותודה על הזכות לחלום ולהגשים. חג עצמאות שמח❤️ נפגש בשנה הבאה!".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן