צפו חנן בן ארי משתף: "מי שסביבי סובל מהחשיפה"

הזמר והיוצר הסרוג חנן בן ארי התיישב לראיון חושפני עם הצוות של חדשות בידור וסיפר על הקשיים של בני משפחתו בעקבות הפרסום שלו | חנן נשאל אם יכתוב שיר על משבר בזוגיות ונתן תשובה מפתיעה

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/05/22 14:13 טז באייר התשפב

חנן בן ארי משתף: "מי שסביבי סובל מהחשיפה"
חנן בן ארי , צילום: צילום מסך יוטיוב

הזמר והיוצר האהוב חנן בן ארי ממשיך למלא אולמות ולכבוש את המצעדים, בין לבין הוא הגיע לאולפן של ישראל בידור וענה על השאלות הקשות של שילוב קריירה כזמר לאומי לצד היותו איש משפחה. הזמר הסרוג סיפר על הנכונות לפרסם שירים גם על הנושאים היותר אישיים.

חנן בן ארי: לא פשוט לחיות לצד מישהו שמפרסם את החיים שלו בחוץ

@israel_bidur שבוע חנן בן ארי בטיקטוק ???? מה דעתכם❓???????????? #חנןבןארי ♬ צליל מקורי - ישראל בידור

בן ארי נשאל, "אם יש לך משבר עם אשתך אתה תכתוב על זה שיר?" וענה שכן. בן אי הוסיף: "זה דבר שהוא לא פשוט לחיות לצד מישהו שיוצר ומפרסם את החיים שלו בחוץ. כולנו עוברים איזה משהו, כל הזמן. כולנו עוברים דברים, משברים, זוגיות, חיים. אני חושב שמהמקום הזה גם מי שסביבי הוא "סובל" מהחשיפה הזאת אבל אולי הוא מנחם את עצמו בזה שזה עוזר לאנשים אחרים".

חנן בן ארי מסכם את ההופעה המשוגעת בחייו: "אנרגיות וצרחות של אללה יסתור"

הזמר והיוצר המצליח סיכם לאחרונה את הופעת ערב יום העצמאות לחיילים ובנות שירות בהאנגר 11 וקובע: "חוויתי את ההופעה הכי משוגעת בחיי". הוא הודה למי שבחר לחגוג איתו: "מכל הכיוונים. תודה לחיילות ולחיילים שבחרו לחגוג איתנו את עצמאות ופירקו את האנגר 11 באנרגיות ובצרחות של אללה יסתור!!!".

כזכור, לקראת יום העצמאות שיתף חנן בן ארי בפייסבוק: "חשבתי לעצמי שמי שהכי מגיע להם לחגוג ביום הזה, אלו החיילות והחיילים שלנו. אז בחרתי להמשיך את מה שעשינו בשנה שעברה ולחגוג בגדול את ערב העצמאות עם חיילי וחיילות צה"ל - במסיבה אל תוך הלילה בהאנגר 11".