קובי אוז חושף שיחה עם נתניהו ומודה: מפריע לי שבנט לא הוזמן למרכז הרב

הזמר והיוצר שמרבה להתבטא בסוגיות פוליטיות עורר לאחרונה כמה סערות, ובציוץ בטוויטר הוא חשף את שיחת התודה שקיבל מבנימין נתניהו וטען: "מפריע לי שראש הממשלה הנוכחי אפילו לא מוזמן לאירוע יום ירושלים בישיבת מרכז הרב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/05/22 09:12 כב באייר התשפב

קובי אוז חושף שיחה עם נתניהו ומודה: מפריע לי שבנט לא הוזמן למרכז הרב
קובי אוז. למה בנט לא הוזמן?, צילום: פלאש 90

הזמר והיוצר קובי אוז, סולנה של להקת טיפקס, מרבה להתבטא ברשתות החברתיות. הוא ידוע בתמיכתו בראש הממשלה בנט והוא אף הגיע אל לשכתו לרגל יום הולדתו. בעקבות התמיכה הזו חוטף אוז מגולשים שונים, אך מתמיד בעמדתו הממלכתית.

"מפריע לי שראש הממשלה הנוכחי אפילו לא מוזמן"

בציוץ בטוויטר הוא חשף מדוע קיבל שיחה מבנימין נתניהו וכתב כי מפריע לו שבנט לא הוזמן לעצרת יום ירושלים המרכזית במרכז הרב. הוא כתב: "פעם מזמן נתניהו בירך בוידאו בטקס פרסי אמנות מרכזי, רק תמונתו עלתה על המסך והתחיל בוז עצום מהקהל, הוא מברך והם צועקים בוז. מאוד הפריע לי שכך עושים, הגבתי בעיתון וברדיו ואפילו זכיתי לשיחת תודה מביבי".

ועבר לסוגיה האקטואלית: "אז עכשיו מפריע לי שראש הממשלה הנוכחי אפילו לא מוזמן לאירוע יום ירושלים בישיבת מרכז הרב". אוז מתייחס לדיווח כי ישיבת מרכז הרב, המארגנת את הטקס המרכזי לכבוד יום ירושלים, לא הזמינה את ראש הממשלה בנט.

גם רבנים סרוגים הביעו מחאה

אמש (א') דיווחנו כי גם רבנים סרוגים הביעו את מחאתם כלפי אי ההזמנה של בנט וכתבו: "לצערנו, מחלוקות פוליטיות עמוקות ככל שתהיינה, גברו על ההתנהלות הממלכתית המתחייבת ביום קדוש זה. יום בו אנו חוגגים את שיבתנו למקום המקדש ואיחודה של ירושלים, בירת ישראל, לנצח נצחים", כתבו הרבנים והוסיפו: "דרך החרמות והנידויים אינה דרכנו".

צפו בקובי אוז בלשכת בנט: