"אני עף על זה": חנן בן ארי חושף איך קוראים לו החברים הטובים

היוצר המוכשר והסרוג שיתף את קהל עוקביו ברשתות בסוגיה סבוכה במיוחד: השם המלא שלו. על שם מי נקרא? איך קוראים לו החברים הטובים ולמה זה משפיע גם על המעריצים?

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/05/22 12:39 כא באייר התשפב

"אני עף על זה": חנן בן ארי חושף איך קוראים לו החברים הטובים
חנן בן ארי, צילום: גיא כושי ויריב פיין

לאחר שהזמר האהוב, חנן בן ארי, שיתף את הקהל על החיים כזמר לאומי לצד היותו איש משפחה, הוא ממשיך להפתיע בפרטים מחייו האישייים והפעם, בפוסט שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו, הוא חושף את המקור לשם הייחודי חנן. 

"כל הזמן אתם שואלים אותי, אם זה חנן או חנניה", הוא כתב, "אז נולדתי חנן (על שם סבא חנניה ז"ל), ועד לא מזמן כולם קראו לי חנן, אבל בשנים האחרונות החברים הקרובים קוראים לי חנניה ואני עף על זה. עכשיו פתחנו את מועדון החברים של חנניה, שם נעשה רק מה שחברים טובים עושים - מפנקים.
אם בא לכם תצטרפו, מבטיח בלי להציק". 

חנן בן ארי מסכם את ההופעה המשוגעת בחייו: "אנרגיות וצרחות של אללה יסתור"

הזמר והיוצר המצליח סיכם לאחרונה את הופעת ערב יום העצמאות לחיילים ובנות שירות בהאנגר 11 וקובע: "חוויתי את ההופעה הכי משוגעת בחיי". הוא הודה למי שבחר לחגוג איתו: "מכל הכיוונים. תודה לחיילות ולחיילים שבחרו לחגוג איתנו את עצמאות ופירקו את האנגר 11 באנרגיות ובצרחות של אללה יסתור!!!".

כזכור, לקראת יום העצמאות שיתף חנן בן ארי בפייסבוק: "חשבתי לעצמי שמי שהכי מגיע להם לחגוג ביום הזה, אלו החיילות והחיילים שלנו. אז בחרתי להמשיך את מה שעשינו בשנה שעברה ולחגוג בגדול את ערב העצמאות עם חיילי וחיילות צה"ל - במסיבה אל תוך הלילה בהאנגר 11".

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן