צפו חנן בן ארי התחזה לתורן מטבח והפתיע את הלוחמים

הזמר והיוצר האהוב, שהכריז על הופעה מוזלת לחיילים בערב יום העצמאות, ממשיך לפרגן לחיילים: הוא הגיע למוצב של לוחמים בחטיבת כפיר והפתיע אותם בחדר האוכל | צפו בחנן בן ארי מקפיץ את חדר האוכל בבסיס

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/04/22 11:54 כה בניסן התשפב

חנן בן ארי התחזה לתורן מטבח והפתיע את הלוחמים
חנן בן ארי מקיף את הבסיס, צילום: צילום מסך

לאחר שהכריז על הופעה מוזלת לחיילים בערב יום העצמאות, חנן בן ארי עולה על מדים. הזמר והיוצר האהוב ממשיך לפרגן לחיילי צה"ל, ובסרטון שהתפרסם בגלגלצ הוא נראה על מדים בביקור במוצב רנטיס של לוחמי גדוד דוכיפת בחטיבת כפיר.

 צפו בחנן בן ארי מקפיץ את חדר האוכל בבסיס:

חנן בן ארי: "הגשתי, שטפתי וירשתי"

בן ארי הגיע לחדר האוכל והגיש את האוכל ללוחמים, ובסרטון הוא נראה גם שוטף כלים: "אני שוטף פה כלים כבר שעתיים. הגשתי, שטפתי וירשתי", אמר בן ארי. בין היתר הוא נראה שר ללוחמים את השירים "אם תרצי" ו"החיים שלנו תותים".

חנן בן ארי

חנן בן ארי שוטף כלים צילום: צילום מסך

כאמור, לפני חודש הוא הודיע על הופעה מיוחדת לחיילים בערב יום העצמאות. "יום העצמאות מתקרב, וחשבתי לעצמי שמי שהכי מגיע להם לחגוג ביום הזה, אלו החיילות והחיילים שלנו", כתב בן ארי בדף הפייסבוק שלו. "בחרתי להמשיך את מה שעשינו בשנה שעברה ולחגוג בגדול את ערב העצמאות עם חיילי וחיילות צה"ל - במסיבה אל תוך הלילה בהאנגר 11".

בן ארי מרבה להוכיח את אהבתו למדינת ישראל ולעם ישראל. לפני מספר חודשים הגיע הזמר לטקס פרסי אקו"ם. בשורה הראשונה בקהל ישב הבמאי ההוליוודי המעוטר, קוונטין טרנטינו שנשוי לישראלית. בן ארי אמר: "יושב פה בשורה הראשונה בן אדם שזכה בפרס קצת יותר גדול, בפרס האוסקר, ולא הייתי מתחליף איתו לשנייה. כי אין כבוד גדול יותר להיות יוצר בעברית".