חיים אתגר תוקף את הפגנות הסטודנטים: "טמטום"

בעקבות יום הנכבה סטודנטים פלשתיניים הפגינו באוניברסיטת תל אביב, ואיש התקשורת חיים אתגר לא נשאר אדיש: "הם חושבים שהקמת המדינה היא אסון. הם לא קוראים לשיוויון אלא יוצאים נגד העובדה שאנחנו קיימים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/05/22 09:52 טו באייר התשפב

חיים אתגר תוקף את הפגנות הסטודנטים: "טמטום"
הפגנה באוניברסיטת תל אביב. אמש, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

יום הנכבה הצית הפגנות באוניברסיטת תל אביב, והרשת סוערת. איש התקשורת חיים אתגר העלה תמונה מאחת ההפגנות ותקף באינסטגרם: "האנשים האלה, כנראה שחלקם סטודנטים באוניברסיטה, חושבים שהקמת המדינה היא אסון".

צפו בהפגנה הפרו פלשתינית:

 

חיים אתגר: "לתת להם להמשיך ללמוד בגוף שאנחנו משלמים עליו זו לא סבלנות או הכלה, אלא טמטום"

אתגר המשיך: "הם לא קוראים לשיוויון אלא יוצאים נגד העובדה שאנחנו קיימים. הם לומדים באוניברסיטה שממונת גם מהכספים שלנו. לתת להם להמשיך ללמוד בגוף שאנחנו משלמים עליו זו לא סבלנות או הכלה, אלא טמטום".

חיים אתגר

חיים אתגר. תוקף צילום: ויקיפדיה, אוהד רומנו, CC BY-SA 3.0

אברי גלעד: "הסתה לרצח מפורשת"

כזכור, גם אברי גלעד תקף את ההפגנות ואמר "כיף באקדמיה בישראל. סטודנטים ערבים מפגינים וקוראים קריאות בזכות הטרור, והאקדמיה מכילה באופן אקדמי את קריאת התיגר הזאת על מדינת ישראל במקום להעיף את החוצפנים האלה הביתה לתמיד. בכלל, הקריאה "בדם ואש ניפדה את לא משנה מה" חייבת להיות מחוץ לחוק. זאת הסתה לרצח מפורשת".

הוא הורה לסטודנטים: "אל תירשמו למוסדות בהם שולטת כת קטנה ואומללה של אקדמאים יהודים מנותקי קשר עם המדינה, המסתירים את חוסר הרלוונטיות שלהם באידאולוגיה קיצונית. יבשו כל מוסד בו תרגישו מאויימים ע"י תלמידי האויב. התאגדו ועיזבו בהפגנתיות. לקחו לכם את האוניברסיטה והעבירו לביר זית. תתנו לזה לקרות?".