אברי גלעד במסר חריף לסטודנטים: "לקחו לכם את האוניברסיטה"

הרשת סוערת בעקבות הפגנות פרו פלשתיניות בתוך הקמפוסים, ואיש התקשורת הימני אברי גלעד במסר חריף לסטודנטים: "יבשו כל מוסד בו תרגישו מאויימים על ידי תלמידי האויב. התאגדו ועחזבו בהפגנתיות. לקחו לכם את האוניברסיטה והעבירו לביר זית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/05/22 08:08 יב באייר התשפב

אברי גלעד במסר חריף לסטודנטים: "לקחו לכם את האוניברסיטה"
הפגנה של סטודנטים ערבים. ארכיון, צילום: תומר נויברג/פלאש 90

מרחבי הקמפוסים השונים במדינת ישראל לומדים המון מערביי ישראל, שבוחרים להשתלב בתעסוקה בתפקידים שונים. אלא שבזמן האוניברסיטה, דעתם הפרו פלשתינית מתעצמת והם תומכים בפלשתינים בצורה מפורשת בהפגנות גדולות עם קריאות מפורשות.

צפו בהפגנה הפרו פלשתינית:

 

אברי גלעד: "האקדמיה מכילה באופן אקדמי את קריאת התיגר הזאת על מדינת ישראל"

איש התקשורת הימני אברי גלעד העלה סרטון של הפגנה כזו לדף הפייסבוק שלו וכתב: "כיף באקדמיה בישראל. סטודנטים ערבים מפגינים וקוראים קריאות בזכות הטרור , והאקדמיה מכילה באופן אקדמי את קריאת התיגר הזאת על מדינת ישראל במקום להעיף את החוצפנים האלה הביתה לתמיד. בכלל, הקריאה "בדם ואש ניפדה את לא משנה מה" חייבת להיות מחוץ לחוק. זאת הסתה לרצח מפורשת".

אברי גלעד בהעולם הבוקר

אברי גלעד בהעולם הבוקר צילום: צילום מסך "העולם הבוקר"

הוא הורה לסטודנטים: "אל תירשמו למוסדות בהם שולטת כת קטנה ואומללה של אקדמאים יהודים מנותקי קשר עם המדינה, המסתירים את חוסר הרלוונטיות שלהם באידאולוגיה קיצונית. יבשו כל מוסד בו תרגישו מאויימים ע"י תלמידי האויב. התאגדו ועיזבו בהפגנתיות. לקחו לכם את האוניברסיטה והעבירו לביר זית. תתנו לזה לקרות?".

אמילי עמרוסי גם שיתפה את הסרטון

גם אשת התקשורת הדתייה אמילי עמרוסי העלתה סרטון כזה, לצד כיתוב של סטודנט: "אני סטודנט באוניברסיטה העברית בקמפוס הר-הצופים. היום התקיימה בתוך תחומי האוניברסיטה ההפגנה הבאה, שלוותה בקריאות ששומעים בסרטון: "לא רוצים לראות ציוני", וגם "תגידו למודיעין, לא מפחדים ממעצר", "ירושלים ערבית" ו"ברוח ודם נפדה אותך שהיד". לאור ניסיון העבר אנחנו מעריכים שראשי האוניברסיטה לא יטפלו בזה, ככה ששווה להילחם עם זה בפן התודעתי בעזרת אנשים כמוך שיכולים להדהד את זה".

אמילי עמרוסי

אמילי עמרוסי צילום: שרון גבאי

כזכור, לקראת יום העצמאות האחרון מרצה בכירה באוניברסיטת תל אביב עוררה סערה כשכתבה כי תליית דגלי ישראל היא "מחלה". יו"ר ועדת החינוך של הכנסת, ח"כ שרן השכל, התייחסה לפרסום של מטר: "המחלה היחידה היא השנאה וההלקאה עצמית. מי שרואה בתליית דגלי ישראל במוסד אקדמי שחוגג את חירות המדינה שלנו ואת עצמאותה כמחלה, צריך לעשות חשבון נפש".