יעל בר זוהר מספרת על הרב שהציל את החיים של אביה

הרב יוסף ערבליך הקים לפני שש שנים את עמותת למענכם שמסייעת בייעוץ והכוונה רפואיים וזכה בפרס אות הנשיא למתנדב. יעל בר זוהר סיפרה כיצד עזר לה והציל את חיי אביה, ובירכה: "תודה שאתה כאן. תבורך ותמשיך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/05/22 15:21 ט באייר התשפב

יעל בר זוהר מספרת על הרב שהציל את החיים של אביה
יעל בר זוהר, צילום: פלאש 90

השחקנית והמגישה יעל בר זוהר שיתפה פוסט מרגש באינסטגרם שלה לכבוד זכייתו של הרב יוסף ערבליך בפרס אות הנשיא למתנדב מטעם בית הנשיא. ערבליך, בן 45 מבני ברק, הקים לפני כשש שנים את עמותת "למענכם" שפועלת למען חולים וחולות שזקוקים לייעוץ והכוונה רפואית. בר זוהר שיתפה כי הרב עזר למשפחה ברגעיה הקשים וכי היא לא יודעת מה היה המצב בלעדיו.

הרב שלא ויתר והציל את החיים של אביה

היא כתבה: "לפני כשנה, ברגעים הקשים ביותר שידעתי כשאבא שלי נלחם על חייו, זכיתי להכיר אדם יוצא דופן. לאדם היקר הזה קוראים הרב יוסי ערבליך. ברגעים שכבר היה נראה שאין סיכוי, שאין כבר מה לעשות ואבדה לנו התקווה – יוסי היה שם במלוא הכוח והאמונה ולא ויתר לי".

"הוא נלחם לבדוק עוד טיפול, התייעץ עם עוד רופא, לא נתן לי להרים ידיים. תודה לאל אבא היום בבית. בלעדיו לא יודעת אם היינו מצליחים לעבור את זה. יוסי קיבל שיחת טלפון מהנשיא והתבשר שזכה בפרס אות הנשיא להתנדבות על פעילות ארגון למענכם".

היא בירכה את הרב ערבליך: "בהזדמנות חגיגית זו אני גם רוצה לברך אותך ולהודות לך הרב יוסי! על השליח ציבור שאתה שעוזר לכל כך הרבה נשמות ומשפחות- תודה שאתה כאן. תבורך ותמשיך בעשייה החברתית והאנושית ומסירות הנפש שלך".