עידן עמדי לוקח הפסקה מהחיים: "נותן גם לטלפון מנוחה"

השחקן והזמר המוכר שיתף את קהל עוקביו ברשתות החברתיות בחופשה קצרה שהוא לוקח, ולצד תמונה מדהימה מעבר לים הוא כתב, "השנה האחרונה הייתה עמוסה בכל טוב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/05/22 13:28 ט באייר התשפב

עידן עמדי לוקח הפסקה מהחיים: "נותן גם לטלפון מנוחה"
עידן עמדי , צילום: שלומי פינטו

הזמר והיוצר האהוב עידן עמדי עבד קשה ביום העצמאות האחרון כאשר הופיע בטקס הדלקת המשואות המסורתי בהר הרצל בירושלים ויחד עם שרית חדד ביצע את השיר "את ואני", ומיד לאחר מכן מיהר לעוד הופעות ברחבי הארץ. 

נראה כי השחקן העסוק זקוק גם למנוחה, והבוקר (ג') הוא הודיע לקהל עוקביו בחשבון הפייסבוק שלו כי הוא לוקח חופשה קצרה. "היי חברים, השנה האחרונה הייתה עמוסה בכל טוב", כך כתב, "לקחתי חופשה קצרה מהכל. הדגים ואני. נותן גם לטלפון מנוחה. נתראה בקרוב. אוהב אתכם. עמדי". את הפוסט העלה לצד תמונה מדהימה מאיסלנד הרחוקה. 

לאחרונה סייפק הזמר עוד סיבה לאהוב אותו, והודיע כי 200 החיילים והמתנדבים הראשונים שירשמו באתר יוכלו ליהנות מהנחה משמעותית ולרכוש כרטיס מוזל ב-99 שקלים בלבד לאחת משתי ההופעות הקרובות שלו. הזמר יופיע ב 19.5 באמפי רעננה וב-2.6 באמפי פארק בבאר שבע.

עמדי, שפרץ לתודעה הציבורית לאחר שהגיע לגמר העונה השמינית של "כוכב נולד", הוציא לרדיו ב-2010 את השיר המצליח "כאב של לוחמים" המתאר את חוויותיו והתמודדויותיו כלוחם בחיל ההנדסה. עם השנים התרחק מעט עמדי מתדמית החייל הלוחם בעקבות השיר והוציא חומרים אחרים, אולם תמיד דאג להוקיר את כוחות הביטחון ולשמר את הקשר שלו עם הצבא, כולל שירות מילואים פעיל.