"בייבי, השיר הזה מוקדש לך" עידן עמדי שר לזכרו של אופק אהרון ז"ל

הזמר עידן עמדי עם סינגל חדש ומרגש לזכרו של רס"ן אופק אהרון ז"ל, מ"פ ביחידת אגוז שנהרג בתאונת הירי בחודש ינואר האחרון, יחד עם חברו ליחידה רס"ן איתמר אלחרר ז"ל.

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 10/04/22 10:04 ט בניסן התשפב

"בייבי, השיר הזה מוקדש לך" עידן עמדי שר לזכרו של אופק אהרון ז"ל
רס"ן איתמר אלחרר ז"ל ורס"ן אופק אהרון ז"ל, צילום: דובר צה"ל

עידן עמדי מוציא היום (א') סינגל חדש ומרגש לזכרו של רס"ן אופק אהרון ז"ל, מ"פ ביחידת אגוז שנהרג בתאונת הירי בחודש ינואר האחרון, יחד עם חברו ליחידה רס"ן איתמר אלחרר ז"ל.

כחודש לפני האירוע הנורא הספיק עמדי להשתתף בתרגיל גדול במסגרת שירות המילואים שמבצע לצידם של אופק ואיתמר ז"ל. אופק כאמור, היה מאורס לבתיה והשניים היו עתידים להינשא הקיץ. את השיר כתב עמדי אחרי שנפגש מספר פעמים עם בתיה והיה שותף לסיפורים ולזיכרונות שלה מבן זוגה האהוב.

הסינגל "בייבי, השיר הבא מוקדש לך" נקרא כך בדומה למשפט בו בחרה לסיים בתיה את ההספד בהלוויתו של אופק, והוא יוצא רגע לפני יום הזיכרון תשפ"ב, יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל הראשון בו משפחתו וחבריו של אופק יתייחדו עם זכרו.

לשיר מצורף קליפ בו משתתפים מלבד עמדי עצמו, גם בתיה ארוסתו של אופק ז"ל ולוחמים מיחידת אגוז שהיו פקודיו של אופק.

 

עמדי כתב על השיר והקשר לאופק: "לאולפן הגיעה בתיה עם תמונה ממוסגרת, בקצה השמאלי של הפריים אופק ואיתמר ז״ל, על רקע הרי הבקעה, מחייכים למרות חמישה ימים של תרגיל מפרך. בקצה הימני אני, מילואימניק תשוש שמתקשה להסתיר את העייפות. תמונה אגבית שאלמלא המקרה, ספק אם היינו יודעים על קיומה.

רס״ן אופק אהרון ז״ל, היה אדם ומפקד ברוך כישרונות. הוא אהב לצנוח ולצלול, לתכנן וליישם תוכניות. ומספרים עליו שאהב ודאג לחייליו כאילו היו ילדיו. חודש לאחר תאונת הירי הנוראית שהייתה ביחידת אגוז, פנתה אליי ארוסתו, בתיה שוורץ, בבקשה לכתוב שיר לזכרו ולהנצחתו.

בימים שעברו מאז שאלתי את בתיה אינספור שאלות, בניסיון להבין מי היה אופק ומי היו הם כזוג. בסוף היא מתגעגעת לדברים קטנים. לאיזה יום שטוף שמש יחד במרכז אמריקה. ללב אדום בוואטסאפ. לצחוק שלו. בתיה ואופק היו אמורים להינשא ביולי השנה. את ההספד שספדה לו היא מסיימת במילים: ׳בייבי, השיר הבא מוקדש לך, כי בהחלט עשית הכל בדרך שלך.׳

האזנה טובה, עמדי".