חנן בן ארי מפרגן בגדול: כרטיסים מוזלים בעצמאות גם לבנות השירות הלאומי

הזמר המצליח מפרגן לחיילים בכרטיסים מוזלים להופעת יום העצמאות, ואחרי שבדקנו, מתברר שגם בנות השירות זוכות לקבל הערכה | מהרו להזמין לפני שיגמר

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/04/22 17:47 ו בניסן התשפב

חנן בן ארי מפרגן בגדול: כרטיסים מוזלים בעצמאות גם לבנות השירות הלאומי
חנן בן ארי, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

הזמר האהוב חנן בן ארי שיתף אתמול (ד') את קהל עוקביו ברשת החברתית על בשורה משמחת במיוחד, ובפוסט שהעלה לפייסבוק חשף את הפרטים על הופעת יום עצמאות מיוחדת לחיילים, בכרטיסים מוזלים במיוחד בשווי 50 שקלים בלבד. 

"יום העצמאות מתקרב, וחשבתי לעצמי שמי שהכי מגיע להם לחגוג ביום הזה, אלו החיילות והחיילים שלנו", כתב, "אז בחרתי להמשיך את מה שעשינו בשנה שעברה ולחגוג בגדול את ערב העצמאות עם חיילי וחיילות צה"ל - במסיבה אל תוך הלילה בהאנגר 11". 

בנות השירות לא מוזכרות בפוסט אבל עדיין מוזמנות 

שמחנו מאוד לגלות את הבשורה עבור חיילי צה"ל, אבל לא יכולנו שלא לתהות, ומה עם בנות השירות? האם גם הן יזכו להערכה בדמות כרטיס מוזל להופעה נחשבת? ובכן, אל דאגה. הזמר האהוב לא אכזב גם הפעם, ובמענה לפניית כיפה הובהר כי הכרטיסים מיועדים גם לבנות שירות. זה אמנם לא מוסבר בפוסט, ובהחלט חבל שכך, אבל אם תיכנסו לדף מכירת הכרטיסים תגלו את המילים המיוחלות: "הכניסה בהצגת חוגר +1 (כולל שירות לאומי)". 

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן