"אנשים יבכו, אנשים יצחקו": הקצב של קופה ראשית משיק מופע יחיד במתחם הסרוג

אתם מכירים אותו כאנטולי קירילנקו הפרטנר של ניסים בקצבייה של שפע יששכר, אך הקריירה של סטיופין לא נעצרת שם, מלבד ההצגות שהוא מופיע בהן, השחקן כעת מעלה מופע קומי יחיד במתחם הסרוג בפתח תקווה

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/04/22 16:40 כד בניסן התשפב

"אנשים יבכו, אנשים יצחקו": הקצב של קופה ראשית משיק מופע יחיד במתחם הסרוג
דניאל סטיופין ויניב סויסה, צילום: מתוך "קופה ראשית", כאן 11

כוכב הסדרה קופה ראשית -  אנטולי הקצב (דניאל סטיופין), הודיע היום (ב') בחשבון האינסטגרם שלו כי הוא מעלה מופע קומי יחיד, במתחם הסרוג "הגולה" בפתח תקווה. סטיופין מוכר לצופי הטלוויזיה מהסדרה קופה ראשית ומסדרות נוספות בהן שיחק על מרקע הטלוויזיה שלנו, אך הוא זכור בעיקר סביב משפטי קאלט מצחיקים ומשחק משובח בתפקידו בסדרה.

לבד מתפקידו בסדרה, סטיופין מעביר סדנאות משחק, השתתף בפרסומת לבזק יחד עם שחקני קופה ראשית ומשחק בהצגה החדשה בתיאטרון העברי "ברוך ג'מילי".

מופע מורכב רגשית, אנשים יבכו, אנשים יצחקו, ואולי יבכו ויצחקו ביחד - גם סבבה מבחינתי

בפוסט באינסטגרם כתב סטיופין "אז הנה זה קורה, מופע היחיד שלי יוצא לדרך. המופע שלי הוא לא מופע רגיל, הוא כמוני, מופע מורכב רגשית, אנשים יבכו, אנשים יצחקו, ואולי יבכו ויצחקו ביחד - גם סבבה מבחינתי. אחרי שנה של כתיבה, שפצורים, שכתובים, בדיקות חומרים אנחנו יוצאים לדרך במופעי הרצה והמופע הראשון יתקיים במקום מדהים - מתחם גולה בפתח תקווה" 

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן