מאיה ורטהיימר ואסף זמיר אופטימיים: "שום דבר לא ינצח את הרוח החיה שלנו"

השחקנית וכוכבת האינסטגרם המצליחה קמה מהשבעה על אביה, וכבר ביקרה עם בעלה אסף זמיר בבר האילקה בו התקיים הפיגוע בשבוע שעבר. "תל אביב עברה בתקופת חיי פיגועים רבים ועם כל העצב תמיד ידעה לקום חזרה על הרגליים", כתב זמיר

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/04/22 10:15 יא בניסן התשפב

מאיה ורטהיימר ואסף זמיר אופטימיים: "שום דבר לא ינצח את הרוח החיה שלנו"
מאיה ורטהיימר, צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90

על מאיה ורטהיימר עבר שבוע קשה: היא נפרדה מאביה, איש העסקים איתן ורטהיימר, ולאחר ימים ספורים נפרדה גם מסבתה דיאנה. לאחר שקמה מהשבעה על אביה, היא באה לבקר בבר באילקה שנפתח מחדש אחרי הפיגוע הקשה בו נרצחו שלושה אזרחים.

תל אביב תמיד ידעה לקום על הרגליים

אסף זמיר, בעלה של מאיה, כתב באינסטגרם: "קמנו מהשבעה של אבא של מאיה ובאנו לאילקה. שמחנו לראות את המקום מלא לגמרי בערב הפתיחה המחודשת שלו אחרי הפיגוע הנוראי. תל אביב עברה בתקופת חיי פיגועים רבים ועם כל העצב תמיד ידעה לקום חזרה על הרגליים ולהוכיח ששום דבר לא ינצח את הרוח החיה שלנו".

כזכור, זמיר כיהן בתפקידים שונים בעיריית תל אביב בין השנים 2008-2018, קפץ לפוליטיקה הארצית וכיום משמש כקונסול ישראל בניו-יורק. ורטהיימר היא אחת מהכוכבות העסוקות בתעשייה עם תוכנית בפריים טיים בהנחייתה ("אהבה חדשה") שעלתה רק לאחרונה, קריירת משחק מצליחה וחשבון אינסטגרם שהפך ממזמן לעיסוק מרכזי. לאחרונה עשתה רילוקשיין לניו-יורק בעקבות התפקיד של בעלה.