איתם מגיני ותומר מורד הובאו למנוחת עולמים: "אנחנו מרוסקים"

שלושה ימים לאחר הפיגוע הרצחני בלב תל אביב שגבה שלושה קורבנות, הנרצחים מובאים למנוחת עולמים. תומר מורד ואיתם מגיני נטמנו זה לצד זה בבית העלמין בכפר סבא. ברק לופן ייטמן בבית העלמין בקיבוץ גינוסר

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/04/22 15:42 ט בניסן התשפב

איתם מגיני ותומר מורד הובאו למנוחת עולמים: "אנחנו מרוסקים"
"אנחנו מרוסקים". הלוויית הנרצחים, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

שלושת נרצחי הפיגוע הקשה שאירע בתל אביב ביום חמישי יובאו היום (א') למנוחות. איתם מגיני ותומר מורד הי"ד מכפר סבא ייטמנו זה לצד זה בבית העלמין בכפר סבא. הנרצח השלישי, ברק לופן, ייטמן בבית העלמין בקיבוץ גינוסר.

מגיני ומורד, חברי ילדות שאף שכרו יחד דירה בתל אביב, יצאו לבלות בבר אילקה ברחוב דיזינגוף, שם נורו מטווח קצר על-ידי המחבל. תומר מורד תכנן להינשא בקרוב לחברתו בשנים האחרונות. אריאל ויינבלט, חברתו, נפרדה ממנו בפוסט בעמוד הפייסבוק שלה. "תומר שלי, אהבת חיי. אתה כל העולם שלי. מחכה שתבוא להעיר אותי מהחלום. אני אוהבת אותך, אתה בתוכי לנצח".

מגיני התארס לפני חודש לזוגתו איילה, והשניים עמדו להינשא בקרוב. אמה של איילה, ליאה, סיפרה: "אנחנו מרוסקים, הם התחילו לעשות רשימות של החתונה. דיווחו בחדשות שהיה פיגוע ואיילה ידעה שהוא בפאב. היא התקשרה אליו והוא לא ענה. גם אני התקשרתי והוא לא ענה. ידענו שאם הוא לא מתקשר לומר לה שהוא בסדר, אז קרה משהו. נסעתי לאיכילוב, ולפי הפרצוף של הרופאים הבנתי שבמקום חתונה תהיה הלוויה".

צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של ברק לופן

הלווייתו של הנרצח השלישי, ברק לופן מגבעת שמואל, תתקיים גם היום (א') בבית העלמין בקיבוץ גינוסר. לופן, מהספורטאים המובילים בישראל בענף הקייאקים, זכה בעבר במדליות רבות בתחרויות בינלאומיות ויום לפני הרצח אף זכה להתמנות למאמן. ממשפחתו נמסר כי "ברק אהובינו, נכד של מייסדי קיבוץ גינוסר בעל ואב למופת. ספורטאי בכל רמ"ח איבריו, חבר הסגל האולימפי בתחום הקיאקים ומחנך דור העתיד בתחום. עזב אותנו בטרם עת, המומים, כואבים ואוהבים מאוד".