בועז ביסמוט מגיב לראשונה לצעקות "סתום ת'פה" של רינה מצליח

המצטרף הטרי לגלי צה"ל מתייחס לראשונה לצעקות שספג מאשת התקשורת רינה מצליח באולפן שישי: "אנחנו לא חולקים את אותה השקפת עולם ואני בטוח שיחד איתי היא עצובה שיש פיגועי טרור, מצד שני, מותר לי לא להסכים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/04/22 15:05 י בניסן התשפב

בועז ביסמוט מגיב לראשונה לצעקות "סתום ת'פה" של רינה מצליח
ביסמוט, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בערב שבת האחרון נרשם עם עימות סוער בין אשת התקשורת רינה מצליח ואיש התקשורת בועז ביסמוט. מצליח התבקשה לתת את התייחסותה לדברים שאמרה חברת הכנסת גבי לסקי ממרצ, כי היא תומכת בתשלום של אבו מאזן למשפחות המחבלים: "צריך לדאוג שגם לאותם ילדים תהיה פרנסה". במהלך העימות בין השניים צעקה מצליח לביסמוט: "אתה יודע מה? תסתום את הפה שלך!".

ביסמוט התייחס היום (ב') לראשונה לעימות הסוער במהלך ראיון ב-103FM לתכניתם של בן כספית וינון מגל: "מותר גם לא להסכים בנועם, והמציאות היא מאוד יצרית היום. פעם עיתונאי היה מדווח, אחרי זה עיתונאי היה פרשן, היום הוא שחקן. מה לעשות? זה הפך להיות ככה, זו המציאות הנוכחית. אף אחד לא חושב שרינה מצליח היא תומכת טרור".

כספית השיב לביסמוט כי זה מה שאמר למצליח. "לא נכון", השיב ביסמוט. "אני שאלתי, 'האם את מצדיקה טרור'? ולמה אמרתי את זה? כשיש פיגועים ואתה למעשה בא ואומר, 'אין להם מדינה, הם נשארו מאחור, מסכנים, כיבוש, קשקוש, כל מה שאתה רוצה'. אז אם אני יושב עכשיו באיזה כפר במחנה פליטים, מה ההסקה הפוליטית שלי? רינה מצליח היא ציונית, יהודייה, אנחנו לא חולקים את אותה השקפת עולם ואני בטוח שיחד איתי היא עצובה שיש פיגועי טרור, מצד שני, מותר לי לא להסכים".

בהמשך הצטרף לשיחה מגל, ושאל את ביסמוט מה תגובתו על כך שמצליח אמרה לו לסתום את הפה ועל זה שנאמר בדיון באולפן שישי שהשאלה שלו מטומטמת. ביסמוט השיב כי הוא לא מתייחס לדבר הזה.