רינה מצליח צעקה בתכנית אולפן שישי: "אתה יודע מה? תסתום ת'פה!"

אשת התקשורת הוותיקה התארחה באולפן שישי ואיבדה את עשתונותיה לאחר דברים קשים אותם אמר לה איש התקשורת בועז ביסמוט: "האם את מצדיקה טרור עכשיו? זה מה שאת עושה וזה חמור מאוד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/04/22 21:10 ח בניסן התשפב

רינה מצליח צעקה בתכנית אולפן שישי: "אתה יודע מה? תסתום ת'פה!"
רינה מצליח. פודקאסט חדש, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

התכנית "אולפן שישי" ידעה עימותים מילוליים רבים בעבר ואחד נוסף נרשם אתמול בערב (ו') עם עימות סוער בין אשת התקשורת רינה מצליח ואיש התקשורת בועז ביסמוט. דני קושמרו, המנחה של אולפן שישי, ביקש ממצליח התייחסות לדבריה של חברת הכנסת גבי לסקי ממרצ שאמרה אתמול, כי היא תומכת בתשלום של אבו מאזן למשפחות המחבלים: "צריך לדאוג שגם לאותם ילדים תהיה פרנסה", מאוחר יותר חזרה בה חלקית. 

מצליח השיבה לשאלתו של קושמרו: "אני רוצה להציע מבט רחב יותר על הפיגוע. לפעמים צריך לבוא ולהגיד לציבור: זה פיגוע ויהיו עוד הרבה פיגועים. עד שלא נפתור את הבעיה הפלשתינית כך או כך, אנחנו נתונים לפיגועים האלה ולהרג הזה בבנינו הצעירים, החיילים, הנשים. זה גורלנו עד שלא יימצא פתרון לסכסוך". 

"זה מאוד יפה שעשינו את הסכמי אברהם, באמת. זה יפה שהוכחנו שאנחנו יכולים להתחבר למדינות ערביות בלי קשר לפלשתינים. זה מאוד יפה להזכיר השכם והערב שבימי אוסלו היו המון פיגועים, אנחנו הרבה שנים אחרי ועדיין אנחנו תחת פיגועים. הטרגדיה היא שגם לימין וגם לשמאל אין תכנית מדינית אמיתית איך לפתור את הסכסוך המדמם עם הפלשתינים, עם הבעיה המרכזית של מדינת ישראל שבגללה אנחנו נתונים לפיגועים כל יום, כל הזמן". 

מצליח המשיכה את המונולוג: "השמאל מבין אט-אט מבין שרעיון שתי המדינות לשני עמים הולך ומתפוגג, הימין מעולם לא הציג אלטרנטיבה לפתרון לסכסוך הזה חוץ מאשר לחיות כמדינה שנותנת כמה זכויות מועטות מדי לציבור גדול מדי". 

כאן ביסמוט התפרץ וטען כלפי מצליח: "תזכירי לצופים שהפיגוע הראשון היה ב-1751 כמה שנים לפני קום המדינה. דבר שני, האם את מצדיקה טרור עכשיו? תעני לי!".

מצליח בציניות: "ממש, אני מצדיקה טרור!".

ביסמוט: "איך אפשר? מה שאת עושה עכשיו זה חמור מאוד!". 

מצליח איבדה את עשתונותיה וצעקה כלפי ביסמוט: "אתה יודע מה? תסתום את הפה שלך! תשתוק. מי שיגיד לי שאני מצדיקה טרור אני לא מוכנה לשמוע אותו".

קושמרו התערב בשיח הקשה בין אנשי התקשורת הבכירים, והשתיק אותם.