"בתאבון": עמית סגל עקץ את עמיתו מאתר וואלה

בתחילת השבוע איימה עידית סילמן על ניצן הורוביץ: "לא נוכל לאפשר לאדם כזה להמשיך להיות שר" | כתב וואלה יקי אדמקר לא האמין לסילמן וכתב: "מתחייב לאכול שנה שלימה מצות אם היא תממש את האיום נגד הורביץ"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/04/22 23:43 ה בניסן התשפב

"בתאבון": עמית סגל עקץ את עמיתו מאתר וואלה
עמית סגל , צילום: גילי יערי, פלאש 90

חברת הכנסת עידית סילמן איימה בתחילת השבוע כי לא תוכל להמשיך לקבל את התנהלותו של שר הבריאות ניצן הורוביץ בעניין הכנסת החמץ לבתי החולים, ואיימה במהלך דיון ועדת הבריאות: "לא נוכל לאפשר לאדם כזה להמשיך להיות שר אם הוא ממשיך באמירות האלה".

עמית סגל כתב לאחר מכן כי הוא "מציע להתייחס ברצינות לשינוי הכיוון הזה, נושאי דת ומדינה הם חומר הנפץ של הקואליציה הזו, ואם דווקא יו״ר הקואליציה שאמורה לתחזק אותה מאותתת על קו אדום, כדאי להמשיך ולעקוב".

הכתב הפוליטי של אתר "וואלה", יקי אדמקר כתב מאוחר יותר בחשבון הטוויטר שלו כי הוא "מתחייב לאכול שנה שלימה מצות אם עידית סילמן תממש את האיום נגד ניצן הורביץ. תעשו לי טובה". היום סגל עקץ וכתב לו "בתאבון יקי".

אדמקר לא היה העיתונאי היחיד שחשב שסילמן לא תממש את האיום. העיתונאי ג'וש בריינר מ"הארץ" כתב לאדמקר בתגובה: "מגדיל: אוכל רק מרור עד כינון הממשלה הבאה". לעומת זאת העיתונאי יהודה שלזינגר שידוע בחבתו למאכלים אשכנזיים דוגמת גפילטע פיש, כתב: "משווה ומעלה: סלמון בחוץ, חריימה בפנים למשך שנה".

העיתונאי יאיר לוי מאתר "המחדש" הגדיל לעשות וכתב: "מתחייב ללכת עם מסכה ולהתחיל לשמוע שידוכים".

האיום של סילמן: