סערת החמץ | הורוביץ מגיב: "לא מתרגש מההתבטאות של סילמן"

שר הבריאות הגיב לדבריה של חברת הכנסת מימינה, לפיהם מפלגתה לא תוכל לקחת חלק במציאות כזו ואומר, "צריך לקיים את החלטות בג"ץ"

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 04/04/22 18:14 ג בניסן התשפב

סערת החמץ | הורוביץ מגיב: "לא מתרגש מההתבטאות של סילמן"
צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בשבוע שעבר קרא שר הבריאות ניצן הורוביץ למנהלי בתי החולים לפעול על פי הנחיית בג"ץ ולא לבדוק בתיקי המבקרים במהלך חג הפסח בחיפוש אחר חמץ. מהלך שעורר את זעמה של יו"ר הקואליציה מימינה, חברת הכנסת עידית סילמן שהגיבה על כך ואמרה, "לא נוכל לאפשר לאדם כזה להמשיך להיות שר אם הוא ממשיך באמירות האלה". 

 

בראיון שהעניק היום (ב') הורוביץ לכאן רשת ב', אמר כי הוא "לא מתרגש מההתבטאות של סילמן, צריך לקיים את החלטות בג"ץ. הנחיתי את בתי החולים לכבד את הפסיקה ולא למנוע ממבקרים להכניס מוצרי מזון כלשהם עבור קרוביהם המאושפזים. אני נגד להיכנס לתיק ולצלחת". 

יו"ר מרצ, שהתראיין בעודו נמצא באוקראינה לאחר הביקור בבית חולים שדה הישראלי שהוקם במדינה, הבהיר כי יש גורמים שמנפחים את העניין. "אני מילאתי את חובתי כשר בריאות ואני מנחה את המערכת שתחתיי לקיים את הנחיות מערכת המשפט. צריך להזכיר את זה כי היו כל מיני דברים שנשמעו בהקשר הזה". עוד הוסיף, "אני נגד כפייה או כפייה דתית, נגד להיכנס לאנשים לחיים. מכבד כל אדם לפי אמונתו ולפי דרכו".