אול אין: עירית ענבי ראש בראש מול מפעל הפיס

לפני חצי שנה עירית ענבי הודחה מתפקידה הוותיק כמנחת הגרלות הלוטו, ועכשיו היא נוקמת: המגישה המיתולוגית נמצאת במשא ומתן מתקדם על הפיכתה לפרזנטורית של חברה המציעה הימורים דיגיטליים

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/03/22 15:32 יח באדר ב'

אול אין: עירית ענבי ראש בראש מול מפעל הפיס
תחנת לוטו, אילוסטרציה, צילום: פלאש 90

הנקמה של עירית ענבי: לפני כחצי שנה נודע כי עירית ענבי, המנחה המיתולוגית של ההגרלה של מפעל הפיס, פוטרה מתפקידה אחרי 30 שנה. על פי הפרסום אז, מפעל הפיס חיפש מחליפים לה ולמגיש השני יואב צוקר. אחרי הפרסום, ענבי הביעה את אכזבתה מהמהלך.

המהלך של עירית ענבי נגד מפעל הפיס

בימים אלה ענבי נמצאת במשא ומתן מתקדם עם אחת החברות המציעות גירוד כרטיסי חישגד של מפעל הפיס באמצעות הנייד והמחשב, כך פורסם במאקו, והיא עתידה להפוך לפרזנטורית של החברה במידה ויחתם חוזה.

לפי הפרסום, מפעל הפיס מתנגד לפלטפורמה הזו, כך שזו תהיה התשובה של ענבי להדחתה המאכזבת. בשידור האחרון אמרה ענבי: "זה היה הבית שלי - ואני נפרדת ממנו, לא בשמחה רבה", כתבה אז. "גם כאשר נכפה עלינו שינוי, השאלה היא הדרך שבה זה נופל עליך, באיזו דרך הצד השני עושה לך את זה".

מאז 1991 ענבי הייתה אחת ממנחי הגרלת הלוטו של מפעל הפיס, ששודרה בשידור ישיר בערוץ הראשון עד לסוף 2007 לאחר מכן שודרה בערוץ 10. במהלך שנת 2017 עבר שידור ההגרלה לזכיינית רשת, תחילה בערוץ 2 ומחודש נובמבר ברשת 13. מי שהחליפו אותה בתפקיד הם ירדן הראל, נועה רוזין ועידו גרינברג.