אורלי וילנאי לגאולה אבן-סער: "את מתחסנת כי את מפחדת"

אורלי וילנאי שמובילה מאבק בהנחיות משרד הבריאות וחיסוני הקורונה התארחה אצל גאולה אבן-סער בתאגיד והשתיים נכנסו לוויכוח חריף: "זה מה שאת עושה בשידורים שלך, הם חדגוניים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/02/22 19:38 יב באדר א'

אורלי וילנאי לגאולה אבן-סער: "את מתחסנת כי את מפחדת"
אורלי וילנאי, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

אשת התקשורת אורלי וילנאי מוכרת כאחת ממובילות המאבק נגד החיסון לקורונה, יחד עם גיא מרוז מובילה וילנאי מדי יום משדרים שמטילים ספק בהנחיות משרד הבריאות, וילנאי הגיע לראיון בתכנית של גאולה אבן-סער והשתיים החלו להתווכח בחריפות.

בראיון הטיחה וילנאי: "איך יכול להיות שאנחנו לא לומדים כלום אחר שונה ממה שאת אומרת שרון אלרעי פרייס?". אבן סער ענתה: "אז זה עושה את כולם באיזה שהיא תכנית על להחדיר בכולנו חיסונים שאין לדעת מה יש בהם? זה מה שאת עושה בשידורים שלך, הם חד גוניים". 

וילנאי תקפה: ושלכם לא חד גוניים? של ערוצי התקשורת?, פחד הוא מוצר נפלא, את מתחסנת כי את מפחדת שהילדים יחלו בקורונה ותהיה להם תסמונת פוסט קורונה, אם היום יודו במשרד הבריאות בטעויות שהם עשו תהיה פה רעידת אדמה מטורפת". 

נזכיר כי לפני חודשיים משרד הבריאות פרסם הודעה חריפה נגד אנשי התקשורת אורלי וילנאי וגיא מרוז, בעקבות פוסט אותו העלו השניים בחשבון הפייסבוק המשותף שלהם: "אם עברת לידה שקטה או הפלה לאחר שהתחסנת את לא לבד. ספרי לנו". בהודעת המשרד בראשות ניצן הורוביץ, נכתב: ‏"הם 'רק שואלים שאלות' - והתשובה היא שגם הפעם מדובר בפייק מסכן חיים!".

במשרד הבריאות הדגישו: "שורת מחקרים מראה שאין שום עדות לכך שחיסוני הקורונה פוגעים בפוריות: אין פגיעה בתפקוד השחלות, אין פגיעה בהשרשת העובר ברחם, החיסון לא מעלה שכיחות של הפלות, לידות מוקדמות, או לידות שקטות". ‏לעומת זאת נכתב בהודעה: "קורונה בזמן הריון עלולה לפגוע קשה באישה ההרה, בהשוואה לאישה הרה שאינה מחוסנת, כולל סיכון מוגבר לאשפוז בטיפול נמרץ, הנשמה ואפילו תמותה".