זאת הסיבה שיאיר שרקי לא מעריץ את יעקב ברדוגו

העיתונאי יאיר שרקי צייץ בטוויטר נגד הדחתו של יעקבו ברדוגו אך באותו ציוץ טען שאינו "מעריץ" את את השדרן, בציוץ המשך הסביר העיתונאי למה: "הסגנון גס ומשתלח, והעובדות לא תמיד היו מדויקות בלשון המעטה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/02/22 17:56 ט באדר א'

זאת הסיבה שיאיר שרקי לא מעריץ את יעקב ברדוגו
יאיר שרקי , צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90     

עיתונאי חדשות 12 וכתב גל"צ בעבר יאיר שרקי, הגיב בטוויטר שלו להדחת יעקב ברדוגו מהתכנית "וילנסקי את ברדוגו", בציוץ שכתב לאחר ההדחה כתב העיתונאי "אני לא ממעריצי ברדוגו, אבל ההדחה שלו מגל״צ פוליטית לא פחות ממינויו, ומשניהם עולה המסקנה העגומה: לסגור. צבא לא צריך רדיו, בטח לא כזה שמשרת את האינטרס של הפוליטיקאי התורן ששולט בו".

https://twitter.com/yaircherki/status/1491756572409835522?s=20&t=MEb_hkhrU9letC1FBBKnpA

יעקב ברדוגו, התכנית הפופולרית שלו בוטלה

יעקב ברדוגו, התכנית הפופולרית שלו בוטלה צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בהמשך הסביר שרקי למה התכוון שאמר שאינו מעריץ את ברדוגו וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "למה איני ממעריצי ברדוגו? כי הוא שירת אדם אחד ולא השקפה או אפילו מפלגה (תפס צד בכל סכסוך פנים ליכודי), כי הסגנון גס ומשתלח, וכי העובדות לא תמיד היו מדויקות בלשון המעטה (בדברים שאני מכיר מקרוב) ולמה ההדחה ביזיונית? כי קדמה לברדוגו שנים של הטיה שמאלה, כי ההדחה מצטרפת להזזת שנרב מ 8  ואיבגי מניהול החדשות, וכי הוא הביא רייטינג יותר מכל תכנית אחרת.

עוד הוסיף שרקי וכתב "היה ראוי וצריך לערוך אותו. לתחום את הפובליציסטיקה לחלק במשדר, לתת זמן גם לדיווחים בלי דעות ולהקפיד לקחת תגובות וכו. לא להדיח" 

בעבר התבטא שרקי נגד התחנה הצבאית והתלונן על ההטיה הפוליטית בתחנה, וכתב: "כבוגר גל״צ העדפתי עד עכשיו לא להביע דעה בעניין, אבל האמת הידועה היא שגלצ היתה מוטה שנים ארוכות לשמאל. במקום לתקן ״איזנו״ בתעמולה גסה ל״ימין״. ואת זה עכשיו מנסים ״לתקן״ באמצעות מינוים אנטי עיתונאיים שינסו להשתיק את המינויים הפוליטיים הקודמים. בצער רב- חסכו את ההתבזות, סגרו וזהו"

https://twitter.com/yaircherki/status/1432328561516584961?s=20&t=MEb_hkhrU9letC1FBBKnpA