קארין קליינברג משתפת בדמעות: כך גיליתי שאני בהריון

יוצאת המירוץ למיליון והאושיה הסרוגה קארין קליינברג בפוסט אישי וחושפני על בדיקת ההיריון ממנה יצאה בדמעות, "מה יקרה אם שוב פעם זה יהיה לא? התפילות לבורא עולם שלא יעמיד אותי שוב בניסיון שכזה לא מפסיקות לרגע"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/01/22 13:49 טז בשבט התשפב

קארין קליינברג משתפת בדמעות: כך גיליתי שאני בהריון
קארין ואריאל קליינברג, צילום: מיכה לובטון ויח"צ רשת 13

בחנוכה האחרון התרגשנו מההודעה של האושייה הסרוגה קארין קליינברג כי היא ובן זוגה אריאל מצפים לילד ראשון, אחרי לא מעט אכזבות והפלה כואבת. היום (ג') משתפת קארין ברגעים המרגשים בהם גילתה שהיא בהריון, "לבכות כמו תינוקת לבורא עולם".

בפוסט באינסטגרם שיתפה קארין: "לאט לאט בוחרת לשתף אתכן במה שהלב שלי עובר ועבר. אתן כבר יודעות שאת המסע שלי כאן בעולם אני אוהבת לתעד  אני אוהבת לשתף ולספר על ההתמודדות בחיים האלה - החיים מעניינים נקודה! וליצור חיים אצלי ברחם ? זה לא פחות מעניין.

"הציפיה והאכזבה מפעמים קודמות פשוט מנעו ממני"

ידעתי שיש לי תסמיני ״הריון״ : מחזור מאחר, רגישות בחזה, רעב מוזר, עייפות, אבל החלטתי לא לעשות בדיקה. הציפיה והאכזבה מפעמים קודמות פשוט מנעו ממני ללכת לשירותים, להוציא את המקל , לחכות 30 שניות , ולדעת האם יש פס או שני פסים".

כי מה יקרה ושוב פעם זה יהיה לא? ואם זה פתאום כן ? אז התפילות לבורא עולם שלא יעמיד אותי שוב בניסיון שכזה לא מפסיקות לרגע, ולאחר 22 ימים החלטתי לעשות בדיקה, לבדי בבית, הולכת לשירותים, מוציאה שוב פעם את המקל, 30 שניות , שני פסים, והתפילות עם הבכי מגיעות.



קארין הוסיפה בבכי: "אני מסתכלת על המקל ובוכה כשכולי רועדת. האישור הזה למשהו שידעתי כבר כמה זמן, פשוט גרם לי לבכות כמו תינוקת לבורא עולם. המשפט הראשון שיצא לי מהפה ״אבא שלי תשמור לי על ההריון הזה אל תעמיד אותי שוב בניסיון אני מתחננת אליך״. אין יום שעובר בלי לדבר אל אבא ולעיתים גם לצרוח את נשמתי אליו, תודה על ניסי ניסים אבא".


(קארין במירוץ למיליון).