אלימות נגד נשים| קארין קליינברג, משתתפת המירוץ למיליון, בחשיפה כואבת

בפוסט כואב ומרגש שכתבה באינסטגרם מתארת קליינברג את הפגיעה שחוותה בילדותה. בראיון לחדשות כיפה היא מספרת מה הוביל אותה לחשוף את הסיפור הכואב דווקא כעת

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/02/21 13:38 ב באדר התשפא

אלימות נגד נשים| קארין קליינברג, משתתפת המירוץ למיליון, בחשיפה כואבת
מחליטה להפסיק לשתוק , צילום: מיכה לובטון ויח"צ רשת 13

קארין קליינברג, משתתפת המירוץ למיליון, שיתפה אמש (ש') את עוקביה בפגיעה מינית שחוותה לפני כ 20 שנה בעת שהיתה בכיתה א'.

בפוסט שפרסמה, שיתפה קליינברג סרטון בו היא מתארת בקולה את הפגיעה המינית שחוותה מאדם מבוגר שהיה בין באי ביתה. "הוא דופק בדלת, הוא מחייך אומר שלום, רוצה לשחק למרות שהוא גדול ממני בכמה שנים טובות, הוא קורא לי לבוא לחדר עם הספרייה הגדולה, הוא אומר לי לבחור ספר גדול ולבוא לשבת עליו כדי שהוא יקרא לי, אני מתיישבת עליו פותחת את הספר האהוב עלי בכיתה א' ואז זה קורה הוא מכניס את היד שלו" סיפרה קליינברג.

בשל החשש מלהכאיב לקרוביה, בחרה עד כה קליינברג לשמור את הכאב לעצמה. בראיון לחדשות כיפה היא מספרת: "זה ישב עליי הרבה זמן, ורציתי לדבר, תמיד הייתי אחת שמשתפת. פשוט לא את זה. ואז הבנתי שזה פשוט לא הגיוני להמשיך לשתוק, במיוחד במציאות כזאת. אני מקבלת אין סוף הודעות עצובות על בנות שנפגעו מינית, נאנסו, עברו התעללות וזה פשוט לא הגיוני! צריך להפסיק לשתוק כדי לרפא את הנפש".

הפוסט נכתב עם מסר לכלל האימהות: "אל תסמכו על שום גבר עם הבנות שלכן! לא דוד, בן דוד, סבא, חבר, ידיד אף אחד! שכל אישה, נערה וילדה ידעו שהן לא לבד, ושלא יחששו לבקש עזרה".

כשנשאלה מה גרם לה דווקא היום לשתף את המקרה: "האמת שהבחורה האחרונה שהתראיינה בפנים גלויות והחליטה להתעמת עם התוקף שהיה הפסיכולוג שלה, היוו לי להשראה. לחלוטין!".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן