"המוזמנים מפחדים לצאת מהבית" - חתונת אחיה של קארין התבטלה

קארין קליינברג כוכבת "המירוץ למיליון" ביקשה את עזרת הציבור למציאת אולם חלופי לאחיה שהיה אמור להינשא הערב בנתיבות. עקב המצב הביטחוני הזוג החליט לבטל את החתונה ולא לקיימה הערב

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/11/19 13:50 יד בחשון התשפ

"המוזמנים מפחדים לצאת מהבית" - חתונת אחיה של קארין התבטלה
צילום: מיכה לובטון ויח"צ רשת 13

בפוסט מרגש ביקשה הבוקר (ג') קארין קליינברג, כוכבת "המירוץ למיליון" את עזרת הציבור בחיפוש אחר אולם במרכז לקיים את חתונת אחיה שהיה מתכונן להינשא הערב בנתיבות, אך נאלץ לשנות את המיקום עקב המצב הביטחוני. 

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10212333994865261&id=1841179719

"מכירים אולם במרכז שיכול להכיל בין 800 ל-1,000 אנשים?", המשיכה קארין, "שתפו, הפיצו ובואו נראה אהבה לזוג הצעיר וניתן להם לשמוח. לראות את אח שלך הבכור בוכה זה שובר את הלב. בבקשה, תעשו הכל כדי לעזור לו".

למרות מאות ההודעות והצעות העזרה שקיבלו, לפני זמן קצר שיתפה קליינברג בעצב כי הזוג החליט לבטל את החתונה: "עם ישראל היקר! לצערי הרב, החתן (אחי) והכלה החליטו לא לקיים את האירוע, מכיוון שהמוזמנים מפחדים לצאת מהבתים וזה לא כמו שהם חלמו. אז תודה ענקית לכם על כל השיתוף והאהבה! מעריכה בטירוף ושנזכה בע"ה לימים שקטים יותר".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן