קורין גדעון משתפת: "הייתי אדם עם דעות קדומות"

אושיית האינסטגרם והמנחה קורין גדעון העלתה תמונה משותפת עם משפחתו של בעלה, חילי, וכתבה: "הייתי אדם עם דעות קדומות. באמצע החיים קיבלתי הזדמנות להכיר את האחר וזה הדבר הכי טוב שקרה לי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/12/21 21:32 א בטבת התשפב

קורין גדעון משתפת: "הייתי אדם עם דעות קדומות"
קורין גדעון , צילום: קשת 12

קורין גדעון נשואה לחילי סורוצקין, איש עסקים שמגיע מרקע חרדי, והיא משתפת בחוויה הזו: "הנס שלי בחיים הוא לא רק חילי אלא המקום שהוא מגיע ממנו. בזכותו ובזכות המשפחה שלו זכיתי להכיר מגזר שלם שלא הכרתי ושכנראה לא הייתי מכירה בחיים. ומה שאנחנו לא מכירים, אנחנו בד"כ מפחדים ממנו".

"הייתי אדם עם דעות קדומות. גדלתי רק עם אנשים כמוני - חילונים. ואז באמצע החיים קיבלתי הזדמנות להכיר את האחר וזה הדבר הכי טוב שקרה לי. לא הכל עבר חלק ויש נושאים שעדיין נמנעים מהם. אז מה. זה לא מוריד מהאהבה ומהכבוד הענקיים שיש בינינו. הם המשפחה שלי ואני שלהם וככה זה מרגיש כל הזמן. הכי קרוב שיש. אני לא נושאת שום דגל, אני רק משתפת מהחוויה האישית שלי… מהנס שקרה לי", היא כותבת.

"ואולי בפעם הבאה שאתם פוגשים מישהו שונה מכם, תכבו לדקה את האינסטינקטים שלכם (וואי איך אני מכירה את זה מקרוב) ותנסו להכיר אותו באמת. כמעט בטוח שתגלו שהוא בעצם ממש ממש דומה לכם. חג ניסים שמח", חתמה גדעון.

חילי, בעלה, גדל במשפחה חרדית מקריית יערים בת 16 נפשות. החתונה של השניים נערכה על פי כל כללי ההלכה המחמירים ואחרי כמה שעות החלו הריקודים המעורבים. לעיצוב שמלתה בחרה הכלה במעצבת חרדית ואף הריקודים היו לצלילי מוזיקה חסידית.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן