10 דברים שלא ידעתם על קורין גדעון

מה מוכרת בניו יורק, איזה הודעה קיבלה מארז טל ומה הקשר שלה לאדמו"ר מפיטסבורג? עשרה דברים שלא ידעתם על מנחת הטלוויזיה קרין גדעון. כן כן, זאת מהמטבח המנצח vip

חדשות כיפה הדרת פכטר, חדשות כיפה 05/10/21 15:26 כט בתשרי התשפב

10 דברים שלא ידעתם על קורין גדעון
קורין גדעון, צילום: Flash90

1. לקורין נולדה בת בכורה בערב ט"ו בשבט, לכן קראו לה ההורים הטריים והנרגשים אלונה.

2. לקורין ייחוס משפחתי לא מבוטל. בעלה חילי סורוצקין בא מבית ליטאי חרדי, והוא לא פחות מאשר אחיינו של האדמו"ר מפיטסבורג. לקורין היה קשה לעכל את הסתלקות הצדיק, שהיווה דמות משמעותית וחשובה במשפחה.

3. קורין ובעלה פתחו מעדנייה כשרה און ליין ועכשיו משיקים מעדנייה בניו יורק העיר הגדולה. מה בתפריט? אוכל יהודי! כי מי לא רוצה משלוח עד הבית של גפילטע פיש.

קורין גדעון

קורין גדעון צילום: Yonatan Sindel/Flash90

4. את ההצעה להיבחן לתפקיד מנחת האח הגדול שלח לה ארז טל בהודעת סמס פשוטה, "היי זה ארז, מעוניינת להחליף את אסי?" גם כשקיבלה את התפקיד, הוא כתב לה סמס באותה נונשלנטיות קסומה.

5. שמה המלא הוא קורינה על שם סבתה שעלתה מאיסטנבול. היא ממש אוהבת את השם שלה בשל המנגינה הפואטית של השם.

6. יש שיגידו "חרשנית" ויש שיגידו "שקדנית אמיתית",כך או כך קורין תמיד לקחה את לימודיה ברצינות. גם בתיכון וגם באוניברסיטה דאגה שלא להחסיר ולו שיעור אחד.

7. במסגרת שירותה הצבאי שימשה ככתבת לענייני משפט בגלי צה"ל, בעקבות תקרית לא נעימה העבירו אותה לאגף החדשות. מסתבר שקורין לא נכחה בבתי המשפט ובאתרי הסיקור בעת שדיווחה כפי שנדרש ממנה, היא לא הודתה שפישלה גם לאחר עימותים עם הבכירים ועל כן הודחה. מי צודק ואיך באמת הכל קרה? כנראה את זה לא נדע.

8. קורין נולדה בצפת, סבה אפילו שימש ראש עיריית צפת לתקופה קצרה. היא גדלה ברעננה ואז המשפחה עברה להתגורר במושב בצרה בשרון.

9. כשרות ואווירת שבת הם חלק מהלך הרוח בביתה של קורין, היא דואגת להדליק נרות שבת ואפילו דואגת שתהיה פלטה לחימום האוכל.

10. למרות שעל צג הטלוויזיה תמיד מאופרת, קורין דווקא אוהבת ללכת ללא איפור בחיי היומיום. היא מעודדת דימוי גוף בריא ואף יוצאת נגד תרבות ליטוש התמונות של סלב שונים.

 

בונוס:

11. לקורין קשר מאוד טוב עם אמה. מתחביבין, לעשות אמבטיה  מוקצפת ביחד, לשתות קפה ולדבר על החיים. וכן, אם גם בכם עברה תחושת חוסר נעימות לנוכח העובדה, אז אל דאגה, אתם לא לבד.