הבן של איתמר בן גביר עם שער בכורה: "לא רוצה להיות כמו אבא"

בזמן שהאבא איתמר בן גביר רץ בין ועדות הכנסת ומקדיש את חייו לפוליטיקה, הבן שובאל צדוק התחיל לשחק כדורגל מקצועי וכבש שער בכורה, בן גביר פרגן: "מקווה שיצליח בענק אבל שיזכור תמיד שהכי חשוב בחיים זה להיות ירא שמים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/01/22 18:44 יג בשבט התשפב

הבן של איתמר בן גביר עם שער בכורה: "לא רוצה להיות כמו אבא"
איתמר בן גביר, צילום: כיפה

חבר הכנסת איתמר בן גביר מוכר כפוליטיקאי מוצלח וחרוץ אבל בנו שובאל צדוק בחר בקריירה אחרת ונראה שהוא מצליח לא רע, שובאל אהב כדורגל מגיל צעיר ולאחרונה התחיל להתאמן באופן מקצועי עם קבוצת הנוער ירמיהו חולון, שם כבש את שער בכורה במשחק הבכורה שלו.

בן גביר פרגן לבן המוכשר וכתב, "משחק ראשון, גול ראשון! בהצלחה ילדי היקר", בראיון לאתר ONE נשאל שובאל מה החלום? וסיפר, "לא יודע אם להיות כדורגלן מקצועי, אבל לא רוצה להיות כמו אבא. לא רוצה להיות פוליטיקאי. אני רואה איך הוא עובד, זה שעות לא שעות. זה לא מתאים לי נראה לי. אין לי באמת חלום ממשי שאני חושב עליו כרגע. כל דבר בזמנו".

"לא דחפתי את בני לשחק כדורגל מקצועני עם כל הבעיות הטמונות לספורטאי דתי"

האבא הגאה איתמר בן גביר, הוסיף: "תמיד אהבתי כדורגל ועדין אוהד את בית”ר, אבל לא דחפתי את שובאל צדוק לשחק כדורגל מקצועני עם כל הבעיות הטמונות לספורטאי דתי. בכל מקרה, המאמן המוכשר והצוות של הקבוצה זיהו את הכישרון שלו ואני כמו כל אב גאה מגיע מידי פעם לאימונים ורואה את העשייה הנפלאה של ירמיהו חולון. מקווה שיצליח בענק אבל שיזכור תמיד שהכי חשוב בחיים זה להיות ירא שמים ואדם טוב ויישאר על הקרקע גם בעליות וגם במורדות. יאללה  חולון!".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן