אחרי ששלף נשק על מאבטחים ערבים: קצין הכנסת זימן את בן גביר לבירור

אחרי שתועד כשהוא מנופף באקדח במהלך עימות עם צעירים ערבים, קצין הכנסת זימן את חבר איתמר בן גביר לבירור המקרה. מוקדם יותר חבר הכנסת מוסי רז התבטא בנושא ואמר: "אלימות לכל דבר שאני מקווה שתטופל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/12/21 14:30 יח בטבת התשפב

אחרי ששלף נשק על מאבטחים ערבים: קצין הכנסת זימן את בן גביר לבירור
"חש מאויים" איתמר בן גביר , צילום: ללא

לאחר הסערה בעקבות הסרטון שהתפרסם בו נראה חבר הכנסת איתמר בן גביר מנופף באקדח מול מאבטחים ערבים, לאחר שלטענתו אוים על ידם, קצין הכנסת יובל חן זימן את חבר הכנסת לבירור, כזכור בן גביר קיבל אישור לשאת נשק אישי אחרי שהמשטרה הודיעה כי הוא לא זכאי לאבטחה ואינו מאוים. לבקשת ח״כ בן גביר, הבטיח קצין הכנסת להעביר לבחינה משטרתית נוספת את סוגיית אבטחתו וזאת נוכח טענותיו בדבר מסכת האיומים על חיו.

בסרטון שהופץ אמש (ג') נראים שני מאבטחים ערבים כשהם מאיימים לתקוף את יושב ראש מפלגת עוצמה יהודית חברת הכנסת איתמר בן גביר, שמצידו עמד עם אקדח שלוף ואמר למאבטח "אתה לא תאיים עליי, אני אטפל בך"..  האירוע התרחש בכניסתו של בן גביר לאירוע שמארגנת ישיבת כיסא רחמים בראשות הגאון רבי מאיר מאזוז  בגני התערוכה בתל אביב. 


(מוסי רז מגיב לשליפת האקדח של בן גביר: "בריונות").

בשיחה עם חדשות כיפה תוקף חבר הכנסת מוסי רז ממר"צ את בן גביר, "מדובר בבריונות מופרעת, צריך לאסוף את הנשק מכל האזרחים, אף אחד לא צריך להסתובב עם נשק ובוודאי לא אדם שהוא תומך טרור, שליפת הנשק הזאת היא אלימות לכל דבר שאני מקווה שתטופל".