נועה ירון חושפת: "הפעם אני לא מצליחה להרים את עצמי"

הכוכבת שחזרה בתשובה מספרת על השפעת הגל החמישי של הקורונה, ואיך בגלל חוסר היציבות "אין לי שום כוח ושום חשק להמציא את עצמי שוב מחדש, די, למי יש כוח"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/01/22 09:12 יב בשבט התשפב

נועה ירון חושפת: "הפעם אני לא מצליחה להרים את עצמי"
נועה ירון דיין, צילום: Miriam Alster/FLASH90

התפרצות הגל החמישי של נגיף הקורונה בישראל בדמות זן האומיקרון מביאה לשיאים חדשים של חולים שמתגלים מדי יום, ובכך גורמת לשיבושים קשים בשגרת החיים במדינה בשל בדיקות רבות, ביטול הלימודים בבתי הספר ובידודים תכופים. המציאות הלא יציבה השפיעה גם על הסופרת והמרצה שחזרה בתשובה, נועה ירון

בפוסט שהעלתה השבוע לחשבון הפייסבוק שלה, סיפרה לקהל עוקביה על האתגרים הרבים. "החיים של כולנו רכבת הרים בשנתיים האחרונות. גם שלי. ואני חייבת להגיד שעד עכשיו, עם כל המשברים, הרגשתי שאני מנצחת. שאני שומרת על תודעה גבוהה ועל אמונה יוקדת. שאני לא מתבלבלת משום קריסה. שאני יודעת שהכל משתבש לטובה".

עוד היא ממשיכה וחושפת, "הפעם אני לא מצליחה להרים את עצמי. כאילו נגמר לי כבר הכוח. כאילו לא נותרה בי טיפה של אלסטיות מחשבתית. אין לי שום כוח ושום חשק להמציא את עצמי שוב מחדש, די, למי יש כוח?". ירון פירטה את רצונה ליציבות, כאשר כתבה, "רוצה יומן שכל מה שנקבע בו מתקיים". 

אולם, הסופרת הצליחה לעבור לפסים אופטימיים, כאשר סיפרה כי היא הרימה את עיניה לשמיים, "תעזור. וכמו תמיד בסוף כל הסופים, אני חוזרת אל הספרים הקדושים ומחפשת נחמה ומרגוע לנפש". העוקבות האדוקות הזדרזו לחזק את הכוכבת שמאז שחזרה בתשובה חשפה לא פעם את אירועי חייה, כאשר האחרון שבהם היה הגירושין מבעלה, הרב לשעבר יובל דיין. "תזכרי שכשצוללים, בתחתית למטה- יש מטמון", כך כתבו לה בתגובות.