דוד רודמן הוא מנהל אגף התיירות מועצת גוש עציון

מועצת גוש עציון יוצאת ביוזמה חדשה של פתיחת אגף חדש בתחום התיירות במועצה אותו יוביל דוד רודמן. ראש המועצה שלמה נאמן: "דוד רודמן ימשיך את העשייה המבורכת של תיירות גוש עציון ויביא להישגים נוספים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/01/22 20:59 ח בשבט התשפב

דוד רודמן הוא מנהל אגף התיירות מועצת גוש עציון
דוד רודמן, צילום: ללא

במועצת גוש עציון יצאו לדרך ביוזמה חדשה כבר לפני שנתיים, לפיה תחום התיירות ינוהל מתוך המועצה על ידי פתיחת אגף חדש. לאחר עבודה מאומצת מול משרד הפנים, במועצה שמחים לדווח על השלמת המהלך עם פתיחת אגף תיירות במועצה עם מנהל חדש. 

לאחר סיום הליך המכרז על תפקיד מנהל האגף אליו ניגשו עשרות מועמדים מוכשרים ראויים וטובים, בחרה הוועדה את דוד רודמן. רודמן נשוי לשירה ואב ל-4 הוא תושב אלון שבות, בעל תואר ראשון בחינוך ושני במדיניות ציבורית. בעברו היה בעלי חברת "יש לאן" שעסקה בחוויות תיירותיות.

ראש מועצה אזורית גוש עציון  שלמה נאמן, בירך על המינוי ואמר: "דוד מגיע אלינו לאחר כ-10 שנות עבודה ב'עיר דוד' בניהול והובלת פיתוח תוכן תיירות, מדיניות ואסטרטגיה בתחום התיירות והקהילה. דוד  ימשיך את העשייה המבורכת של תיירות גוש עציון ויביא להישגים נוספים. אנו מאחלים לו ולכולנו הצלחה גדולה בקידום עולם התיירות בגוש".

משה ברוס הוא מנכ"ל ישיבת נתיב מאיר

נאמן בירך גם את מנכ"ל עמותת התיירות היוצא משה ברוס ואמר: "זו גם הזדמנות מצוינת להודות למשה ברוס, מנהל עמותת התיירות אשר ממשיך ליעד הבא כמנכ"ל ישיבת נתיב מאיר. משה פעל ועשה רבות למען התיירות וקידום ההתיישבות בגוש עציון, החל מחידוש אתר האלון הבודד, דרך קידום קיר הטיפוס הראשון באזור, הקמת מרכז מידע ומבקרים המשלב מורשת וחדשנות, בריכות נוקדים, הנגשה ושימור אתרים ומורשת, פסטיבלים ועוד ועוד. זכיתי לעבוד עם איש מקצוע יקר ששם בראש מעייניו את טובת גוש עציון והפך לחבר אמיתי ושותף לדרך. משה, עלה והצלח במקום החדש ובעשייתך הציבורית".