למען התיירים: שלטי הסברה הוצבו ביערות גוש עציון

למען רווחת המבקרים ביערות, שיתוף פעולה של מועצת גוש עציון, תיירות גוש עציון והמנהל האזרחי הביא לשלטי הסברה חדשים למטיילים. ראש המועצה שלמה נאמן: "תיירות גוש עציון וקמ״ט חקלאות במנהל האזרחי ממשיכים לעבוד על הנגשה ושדרוג אתרי הטבע והתיירות"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 04/01/22 12:30 ב בשבט התשפב

למען התיירים: שלטי הסברה הוצבו ביערות גוש עציון
השלטים החדשים, צילום: ללא

ערב השנה האזרחית החדשה, המנהל האזרחי ביצעו שלטים ליערות גוש עציון  בשיתוף המועצה האזורית גוש עציון ועמותת תיירות גוש עציון. השלטים הוצבו ביער משואות יצחק על שמו של הרב הראשי הראשון של ישראל , הרב יצחק אייזיק הלוי הרצוג, סבו של נשיא המדינה יצחק (בוז'י) הרצוג, ביער הל"ה על שם שיירת הל"ה, ביער עציון, ביער תקוע ובמקומות נוספים, וכל סאת במסגרת פיתוח יערות קולטי קהל והנגשת היער לקהילה. 

המטרה שהשלטים יחברו את קהל המבקרים ביער למרחב בו הם נמצאים ויראו להם את אפשרויות הבילוי העומדות לרשותם באזור גוש עציון, תוך כך שיחידת קמ״ט חקלאות תמשיך לפתח את היערות שבניהולה למען כלל האוכלוסייה במרחב. 

מדובר בהמשך שיתוף הפעולה בין יחידת קמ"ט חקלאות ובין מועצה אזורית גוש עציון ותיירות גוש עציון בפיתוח המרחב התיירותי בגוש עציון תוך דגש על היערות והשטחים הפתוחים לרווחת המבקרים הרבים הפוקדים את אתרי התיירות במועצה. 

ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן אמר כי: "תיירות גוש עציון ממשיכה לעבוד על הנגשה ושדרוג אתרי הטבע והתיירות- עם שילוט חדש, מפורט ועדכני ליערות גוש עציון. אני מודה לקמ"ט חקלאות סמיר מועדי ולצוותו שדואגים להנגשת ופיתוח היערות באזור".

סמיר מועדי קמ״ט חקלאות במנהל האזרחי הוסיף: המנהל האזרחי באמצעות יחידת קמ״ט חקלאות השקיעה בשנה האחרונה מעל חצי מליון ש״ח בפיתוח היערות שבניהולה. אנו שמנו לנו מטרה לטפל, לשמור ולהנגיש את היערות באזור יהודה ושומרון לכל האוכלוסייה המתגוררת במרחב.  צאו ליערות תהנו תבלו ושמרו על הניקיון".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן