מרב מיכאלי חושפת את סידורי השינה של בנה: "הוא מתוק במיוחד"

שרת התחבורה מתרגלת לחיים החדשים כאמא, ובראיון סיפרה שזה "דבר חדש ומגניב מאוד". על גידול תינוק בשני בתים נפרדים, "כבר מגיל אפס יש לו אופציות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/12/21 11:10 ה בטבת התשפב

מרב מיכאלי חושפת את סידורי השינה של בנה: "הוא מתוק במיוחד"
מרב מיכאלי, צילום: Miriam Alster/FLASH90

שלושה חודשים חלפו מאז בישרו שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, מרב מיכאלי, ובן זוגה ליאור שליין על לידת בנם אורי בהליך פונדקאות בארצות הברית. מאז היא כבר הספיקה להתראיין ולספר על המורכבות של התהליך, לאור העובדה שבעבר יצאה נגד התהליך. 

בראיון שהעניקה השבוע למורן אזולאי בערוץ הכנסת, סיפרה יו"ר מפלגת העבודה על סידורי השינה של בנה התינוק, זאת כיוון שהיא ובן זוגה חיים בשתי דירות נפרדות, אחת מעל השנייה באותו בניין בתל אביב. "יש לו שלוש עריסות", היא סיפרה, "בבית אחד שתיים ובבית השני עוד אחת. כבר מגיל אפס, יש לו אופציות". 

על הפיכתה לאם בגיל 54, סיפרה כי היה מדובר בתהליך מאוד ארוך, "והיום הוא כולל בחור מאוד מקסים, מתוק במיוחד, וזה דבר חדש ומגניב מאוד. אני חושבת שיש משהו בדבר הזה, שאת עושה מקום לכל  מה שנכנס בחיים. את פשוט עושה מקום". נראה כי התינוק החדש אף שינה את שעות הפנאי של מיכאלי, שכן בראיון היא חשפה כי היא קוראת עכשיו את הספר "your baby us speaking to you". 

בראיון שהעניקה בעבר לכאן חדשות, דיברה על הפונדקאות. "קרו שני דברים במקביל. אחד, פגשתי הרבה מאוד נשים פמיניסטיות שבאו להסביר לי שהן כפונדקאיות עושות משהו מאוד פמיניסטי ומאוד מעצים ושאני זו שלא רואה את זה נכון. הדבר שני, כן התפתחה פונדקאות אתית, שהיא לא נצלנית, ולשמחתי התאפשר לי ללכת על הדבר הזה". 

לסיום היא אמרה: "שוב, זה אחד המקומות שבו האידאולוגיה המזוקקת שלך מתנגשת עם המורכבות של החיים וצריך איכשהו להכיל את זה". מיכאלי החמיאה לבן זוגה ליאור שליין: "אבא מוצלח"