להיות איתה חוזרת לעונה שלישית, ולשמחתנו גם האחרונה

שוב נראה את רותם סלע ואביב אלוש על המסך הערב, והפעם בדמות הזוג הדביק שמנסה להיות ביחד כנגד כל הסיכויים. למרות האיכות המפתיעה בעלילה הלא מקורית, הגיע הזמן להיפרד

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 12/10/21 15:56 ו בחשון התשפב

להיות איתה חוזרת לעונה שלישית, ולשמחתנו גם האחרונה
להיות איתה, צילום: שי יחזקאל

מה יש בו בסיפור סינדרלה ההפוך הזה ששבה לבבות של רבים? הסדרה הישראלית של אסי עזר תעלה הערב (ג') בקשת, עם הפרק הראשון של העונה השלישית והאחרונה בהחלט, והיא מוכרת לא רק בעברית. הסדרה נמכרה לערוץ בריטי, לאמזון ואפילו הספיקה לעלות ולרדת מנטפליקס. 

העלילה מתחילה כמו כל סיפור אופייני ומלא בקסם. יש דוגמנית יפה ועשירה (רותם סלע), יש אופה חתיך (אביב אלוש), שגם אם הוא לא בדיוק עני הוא לא מתקרב לעושר שלה. והם נפגשים, שני עולמות שונים ומשונים, בסצינה מקרית שהיא לא באמת חסרת הקשר. שירותים במסעדה, טרמפ ואחר כך מסיבה. המקרה הוא המפלט העצלני של התסריטאי, והיה אפשר לצפות ליותר מכותב מוכשר כמו עזר. 

כאן מתחיל ריקוד מתיש ולא מפתיע במיוחד, של ניסיונות לנהל מערכת יחסים, עם פערים ואתגרים לא שכבר נראו כמותם על המסך. הוא לא שייך לחיים הנוצצים שלה, ואיך היא קשורה לאמא התימניה שלו?

שתי דמויות נהדרות שמוסיפות חן והומור הן דווקא לא הראשיות, אבל בהחלט מקוריות. הילה סעדה עושה עבודה מעולה בתור ונסה, האקסית המשוגעת שנלחמת להחזיר אליה את עמוס. גם צביקה גרנות, הסוכן המלוקק, הלא הוא מארק איווניר, יעשה הכל כדי להגן על בת טיפוחיו מלכלוכים, ויציל אותה אפילו מעצמה. 

העונה הקודמת השאירה את הצופים בהלם, כאשר הזוג המאושר הצליח להתגבר על כל הקשיים, והם אפילו מתחתנים. עד שמגיעה נהגת, (מטורפת נוספת שרוצה לחבל בסיכויים של הזוג הצעיר זה בהחלט כבר יותר מדי), שמבצעת דריסה אכזרית, והצופה, שהחזיק מעמד בסבלנות במשך שתי עונות עד להפי אנד המובטח, נותר כשחצי תאוותו בידו, מי נפצע? ואיך? נועה מתה? את כל זה נגלה הערב. 

סיפור אגדה רומנטי הוא תמיד טוב, גם אם הוא קלישאתי עד גיחוך, והסדרה הזו, במפתיע, עד כמה שחשפה טמטום לפעמים, הייתה טובה. צוות שחקנים מעולה, בימוי נהדר וגם תסריט איכותי ומשעשע, עם כתיבה זורמת ולא מתאמצת. 

ועדיין, למרות האיכות המפתיעה, הגיע הזמן לומר יפה שלום ולסיים את הסדרה הנוצצת של קשת. הדרמה הרומנטית של הזוג שמנסה להיות ביחד כנגד כל הסיכויים כבר נטחנה עד דק, כל הגורמים שמנסים להפריד ביניהם מוצו עד תום, והגיע הזמן להתמקד בחיים עצמם, שהם, יש לציין, פשוטים למדי, גם אם רותם סלע בכבודה ובעצמה מגלמת אותך.