רותם סלע חוגגת 38: אסי עזר פתח את הלב

אסי עזר ורותם סלע כובשים את המסך כמעט בכל ערב, אי אפשר להתעלם מזוג המנחים שמככב בתוכניות הריאליטי האהובות. רותם חגגה יומולדת, השותף בירך: "קיללנו אחד את השני"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/08/21 12:52 ח באלול התשפא

רותם סלע חוגגת 38: אסי עזר פתח את הלב
אסי עזר ורותם סלע, צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

אסי עזר ורותם סלע הם הזוג הכי נצפה בישראל, אמנם אין ביניהם מערכת יחסים מסיבות מובנות אבל זוג המנחים והדוגמנים צמודים בכל קמפיין ותכנית ריאליטי אפשרית. היום (ב') חוגגת סלע יום הולדת 38 והשותף בירך במכתב חושפני וסיפר על הקשיים מאחורי הזוהר שבפרסום.

עזר כתב לסלע באינסטגרם: "שותפה שלי. אני כותב פה אחרי עשרים וחמש שעות ללא שינה, כי צילמנו נינג'ה כל הלילה יחד. אחרי שישבתי לידך קרוב לעשר שעות רצוף ושמעתי שכואב לך הגב, שכואב לך הראש, שכואבות לך האוזניים, שהג'ינס מציק לך, שאת עייפה, שאת רעבה, שאת צמאה, שאת עצבנית, שחם לך, שקר לך, שהקפה פושר לך.

אחרי ששאלת אותי מאתיים פעם אם לקחת עוד אדוויל למרות שלקחת כבר אחד לפני שעה, אחרי שביקשת ממני לעשות לך חמש פעמים מסאג' ואז צעקת עלי שאני לא יודע לעשות ואז ביקשת ממני עוד פעם לעשות לך מסאג', אחרי שהבאת עוד צלחת במבה לעמדה שלנו למרות שביקשתי ממך לא להביא כי בסוף אני מחסל את כולה לבד".

עזר הוסיף: "זה היה עוד לילה כיפי אתך, כמו שאני אוהב. לילה שבו צחקנו כמו שני מטומטמים משטויות וקיללנו אחד את השני דברים איומים סתם כי שיעמם לנו. עוד לילה שהיינו שם, אחד בשביל השני". לסיום הוא בירך: "רותם... מזל טוב אהבה שלי, את יקרה לי מאד- גם בירידות, גם בעליות. הלוואי ונמשיך לשוט ככה לנצח- ביחד. אוהב, אסי שלך. ביי, חתכתי לישון כי עוד 4 שעות יש לי פאקינג תור לרופא עור".

רותם הגיבה: "אני אוהבת אותך הכי בעולם הזה".


(אסי ורותם בכוכב הבא).