אברהם פריד על הסט של אנדרדוס, איזה מערכון שלהם הוא הכי אהב?

לקראת חנוכה המתקרב, רביעיית הקומיקאים של המגזר הסרוג משתפת פעולה עם הזמר החסידי המצליח אברהם פריד | צפו

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/11/21 16:59 יט בכסלו התשפב

אברהם פריד על הסט של אנדרדוס, איזה מערכון שלהם הוא הכי אהב?
אנדרדוס ואברהם פריד, צילום: צילום מסך

מערכון חדש של אנדרדוס שפורסם היום (ב') מציג שיתוף פעולה מעניין בין הרביעייה אותה מכירים בכל בית סרוג, ובין הזמר החסידי המצליח ביותר, אברהם פריד.

המערכון נועד לקדם את המופע שיעלה בחנוכה הקרוב, "מסיבת המסיבות" - מחזמר "מערת האוצר", בכיכובם של אנדרוס ובהשתתפות הזמרים אברהם פריד וישי ריבו. 

פריד עלה לכותרות לפני כשבועיים. בני הזוג מיכל ושימי גרוס איבדו את שתי בנותיהם, יעל בת ה-4 ואביגיל בת השנה ושבעה חודשים, באסון ההדברה שהתרחש לפני שבע שנים בירושלים. כזכור, הבנות נפטרו לאחר ששאפו חומרי הדברה בביתם. שני הבנים הגדולים במשפחה, שהיו אז בני 5 ו-7, נפגעו גם הם ולאחר שאושפזו במצב קשה בבית החולים שניידר לילדים הצליחו להתאושש. 

לפני כשבועיים נערך אירוע מרגש במיוחד, בר מצווה לבן הבכור, מיכאל, ששרד את החומרים הקשים. פריד הגיע אז למיטת חוליו בבית החולים והבטיח לו כי הוא עוד ירקוד איתו בבר המצווה, "אני מוכן בעזרת השם", אמר אז פריד וכאמור קיים את ההבטחה. בסרטון מהאירוע נראה הזמר רוקד עם הנער שאיבד את אחיותיו ושרד, לצלילי מוזיקה מקפיצה. 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן