מרגש: שבע שנים אחרי האסון, אברהם פריד קיים את ההבטחה

מיכאל גרוס איבד את שתי אחיותיו הקטנות באסון ההדברה בירושלים ונפגע בעצמו. באירוע בר המצווה שלו שנערך לאחרונה השתתף הזמר אברהם פריד, שביקר אותו בבית החולים והבטיח לו אז שיגיע לשיר איתו באירוע

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/11/21 08:53 ה בכסלו התשפב

מרגש: שבע שנים אחרי האסון, אברהם פריד קיים את ההבטחה
אברהם פריד, צילום: FLASH90

בני הזוג מיכל ושימי גרוס איבדו את שתי בנותיהם, יעל בת ה-4 ואביגיל בת השנה ושבעה חודשים, באסון ההדברה שהתרחש לפני שבע שנים בירושלים. כזכור, הבנות נפטרו לאחר ששאפו חומרי הדברה בביתם. שני הבנים הגדולים במשפחה, שהיו אז בני 5 ו-7, נפגעו גם הם ולאחר שאושפזו במצב קשה בבית החולים שניידר לילדים הצליחו להתאושש. 

בתחילת השבוע נערך אירוע מרגש במיוחד, בר מצווה לבן הבכור, מיכאל, ששרד את החומרים הקשים. הזמר החסידי אברהם פריד הגיע אז למיטת חוליו בבית החולים והבטיח לו כי הוא עוד ירקוד איתו בבר המצווה, "אני מוכן בעזרת השם", אמר אז פריד וכאמור קיים את ההבטחה. בסרטון מהאירוע נראה הזמר רוקד עם הנער שאיבד את אחיותיו ושרד, לצלילי מוזיקה מקפיצה. 

במסגרת עסקת טיעון שהתקבלה בשנת 2017, נגזרו על המדביר יוסף צבי ברקן שלוש שנות מאסר בפועל וקנס כספי בשווי 200,000 שקלים, זאת בגין שתי עבירות הריגה וארבע עבירות של חבלה חמורה. כשנה לאחר האסון נולד לבני הזוג גרוס בן.