זה הסכום שאדיר מילר יקבל ממפלגת יש עתיד

יום הגיבוש של הקואליציה הספיק לעורר סערות רבות עוד לפני קיומו, אחרי סערת המועדון הלא כשר והביטול הדרמטי של הזמרת עינת שרוף, נחשף הסכום שבו ישתכר הסטנדאפיסט

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/10/21 16:47 כא בחשון התשפב

זה הסכום שאדיר מילר יקבל ממפלגת יש עתיד
אדיר מילר, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מפלגתו של בנט ומפלגתו של יש עתיד ישלמו על כלל האירוע שיכלול גם האולם, הקייטרינג ועוד אלפי שקלים להוצאות נוספות. האירוע יתקיים בהשתתפות ראש הממשלה, שרים וחברי כנסת בלבד, בלא עוזרים ודוברים. ביקורת כנגד השתתפות שרוף באירוע עלתה לאחר שנודע כי הזמרת מקורבת מאוד ליאיר לפיד ולמפלגת יש עתיד, ואף תרמה למפלגה בעבר.

במפלגה ניסו להדוף את הביקורת ומסרו כי "יש עתיד תכסה את ההוצאה הכספית של הופעת אדיר מילר, וימינה תממן את ההוצאה של עינת שרוף". הסכום שיקבל מילר מיש עתיד יהיה 46 אלף שקל עבור הופעתו. במערכת כיפה מחכים לסרטון אלתורים מיום הגיבוש.

בפוסט שמפרסמת היום (ד') שרוף, היא כותבת כך: "לאור הרגישות ולמען הסר ספק החלטתי לבטל את השתתפותי באירוע הגיבוש לקואליציה". היא מוסיפה בקריצה כי היא מודיעה על ביטול השתתפותה למרות ש'פינטזה' על דואט בין איילת שקד ליאיר לפיד.

האירוע יתקיים חרף הקשיים ביום שישי הקרוב, באולמי 'האחוזה' במודיעין וללא חברי רע"מ. באירוע צפוי להופיע הקומיקאי אדיר מילר. בהזמנה שנשלחה נכתב כי לא תתאפשר כניסה של עוזרים והאירוע ייערך בהשתתפות ראש הממשלה, שרים וחברי כנסת בלבד.