לכבוד שמחת תורה: "הצל" כתב אות בספר תורה של חב"ד

הראפר והפעיל החברתי סיפר לעוקביו ברשתות החברתיות על הביקור המפתיע שערך בכפר חב"ד לכבוד ההקפות השניות במוצאי שמחת תורה, ועל הזכות המרגשת שנפלה בחלקו, "כמובן שהסכמתי, המעמד היה מרגש"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/09/21 21:41 כג בתשרי התשפב

לכבוד שמחת תורה: "הצל" כתב אות בספר תורה של חב"ד
הצל בכנס בחירות, צילום: Gili Yaari/Flash90

הראפר והפעיל הפוליטי יואב אליאסי, המוכר לכולם בכינוי "הצל" רגיל לעורר תגובות רבות לדעותיו הפוליטיות. אתמול (ג') הוא דווקא גרר הדים מסוג אחר. בפוסט שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו סיפר לעוקביו הרבים על זכות מפתיעה שנפלה בחלקו במהלך הקפות שניות בשמחת תורה. 

"אתמול הייתי בהקפות שניות בכפר חב"ד, במהלכם קפצתי לביקור ב 770 בית הרבי מליובאוויטש (ההעתק שנמצא בקרבת המקום)", הוא סיפר, "כשנכנסתי פנה אלי הרב חב"ד שמעון אלקיים ואמר לי שהוא מאוד יעריך אם אני אסכים לרשום 3 אותיות בספר תורה שהוא כותב לשלמות הארץ ואחדות ישראל". 

עוד הסביר הצל כי מדובר בספר תורה "שמסתובב בכתיבתו ברחבי העולם, ספר תורה שכל אות שבו נכתבת ע"י אישיות כמו אנשי ציבור, רבנים, אדמו"רים, ידוענים, קצינים, חברי כנסת וכו'. כמובן שהסכמתי, המעמד היה מרגש". 

לסיכום חתם, "אז אני יואב אליאסי הצל בן רפאל כתבתי 3 אותיות בס"ת בבית הרבי מליובאוויטש בשבוע הראשון בו מתחילים את התורה מחדש. בראשית, התחלה, התחלנו".