הצל נגד הלינץ' בבת ים: "מה חשבתם לעצמכם לעזאזל?"

הלינץ' המזעזע שאירע בבת-ים על ידי פורעים יהודים, הביא את הראפר ופעיל הימין יואב אליאסי, לצאת נגד התוקפים ולשאול: "למה לתת תחמושת לשונאינו לתקשורת ולשמאל? עכשיו כל הערוצים מתעסקים רק בלינץ׳ בבת ים"

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 13/05/21 10:47 ב בסיון התשפא

הצל נגד הלינץ' בבת ים: "מה חשבתם לעצמכם לעזאזל?"
הצל. תוקף את הפורעים, צילום: Sraya Diamant/Flash90

הלינץ' המזעזע שהתרחש אתמול בבת-ים, בו תקפו פורעים יהודים ערבי שנקלע למקום והיכו אותו עד זוב דם, זכה לגינויים מכל עבר, כאשר חברי כנסת, מימין ומשמאל הוקיעו את המעשה הבזוי ואת היהודים שביצעו אותו. דמות מפתיעה נוספת הגיבה בצורה חריפה ללינץ' היא יואב אליאסי, הלא הוא "הצל". 

"מה עובר עליכם? זה מי שאנחנו? זה מי שאתם?", שאל הצל בפוסט בפייסבוק, "לעשות לינצ'ים על אנשים חפים מפשע לא מעורבים? אם הוא ימות, כולכם תשבו בכלא על רצח! מה חשבתם לעצמכם לעזאזל?".

הראפר ופעיל הימין שאל שוב: "למה לתת תחמושת לשונאינו לתקשורת ולשמאל? למה לתת לגיטימציה למה שהם חושבים עלינו? עכשיו כל הערוצים מתעסקים רק בלינץ׳ בבת ים וכלום, דממה על מה שקורה בלוד ועל היהודי שאושפז במצב אנוש בלינץ' בעכו. חודש של לינצ'ים אנטישמים ושריפות בתי כנסת פתאום נעלמו". 

"אז מה התירוץ? אתם כועסים? יופי, גם אני. אני לא רק כועס. אני מתוסכל, אני זועם. אני רותח. אז אם אתם כועסים קחו את הרגליים ולכו לאיפה שאחים שלכם זקוקים לכם. לכו להגן. תעשו צעדת כוח. לא לתקוף חפים מפשע. לכו ללוד. לכו לעכו. אבל מה שעשיתם לאדם הזה, גם אם הוא ניסה לדרוס ומצדי שיהיה מחבל חמאס, זה לא שפוי ולא אנושי ומרתיח". 

"כן הם עושים לנו את זה כבר חודש ללא הפסקה. אז מה אנחנו מיישרים קו? מה השלב הבא? נעשה פיגועי התאבדות כי הם עשו קודם? זה לא אנחנו! ראיתי את התמונות והתפללתי שזה לא אנחנו. אני מפחד עליכם. אני מפחד על המדינה. אני מפחד על הילדים שלי. לכו הביתה חאלס מספיק. אנחנו יהודים, עם ישראל. אנחנו לא חיות, לא רוצחים כמו הפורעים הברברים, זאת לא דרכנו. אנחנו צריכים ללחוץ על המשטרה לפעול בעוצמה אחרת כל מה שבנינו כאן ילך לזבל".

"דרך אגב תקשורת ארורה, התמונות דוחות אבל זה רק מקרה אחד והוא פצוע בינוני ששעה לפני יהודי אושפז במצב אנוש אחרי לינץ' - תדברו גם על זה. תראו סרטונים מכל כיוון. תספרו גם עליו. ארורים תהיו זה באשמתכם".