משעשע: נתן גושן בוידוי אישי

הזמר והיוצר נתן גושן התבקש להופיע בפני חיילים בודדים וסירב. רגע לפני שאתם כועסים על הזמר, אתם חייבים לקרוא את הסיבה המשעשעת לסירוב החריג

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/09/21 16:16 ח בתשרי התשפב

משעשע: נתן גושן בוידוי אישי
נתן גושן, צילום: גלעד תדהר/Digistage

הזמר המוערך נתן גושן הולך וצובר מעריצים, חלקם לוחמים בצבא שאוהבים במיוחד את המוזיקה שלו. מש"קית חינוך מפיקוד העורף רצתה לשמח את הלוחמים שמוגדרים כחיילים בודדים ובקשה מהזמר להעניק להם הופעה בבסיס, זאת הסיבה שגושן סירב. 

המש"קית פנתה לגושן דרך הרשתות החברתיות ובקשה שיעניק הופעה לחיילים בודדים, גושן ענה בחיוך: "שמעתם את המוזיקה שלי? אני חושש שהם ירגישו בודדים הרבה יותר". לא ברור אם גושן היה ציני או רציני אבל מה שבטוח, אותנו הוא הצליח להצחיק.

לפני שבוע וקצת הזמר המוכר והאהוב  ששיתף בעבר על ההתקרבות לדת ושמירת השבת, חשף בפני העוקבים ברשתות החברתיות בשורה לא קלה ממש שעות מספר לפני כניסת החג וערב השנה החדשה. 

"אהובים שלי, שתהיה לנו שנה מבורכת", הוא כתב, "בריאות איתנה בנפש ובגוף, שנזכה לבחור את החיים שלנו כל יום מחדש ונשמח בהם באמת ושתהיה לנו ברכה והצלחה גדולה ברוחניות ובגשמיות". 

"מעבר לכך, רציתי להגיד תודה, נמצאתי חיובי לקורונה לפני כמה ימים והם היו מהימים הקשים שהכרתי. אני עדיין בעיצומה של ההתמודדות הזו וקיבלתי הזדמנות מדהימה לראות כמה יקרים האנשים סביבי. תודה לאמא שלי הצדקת הגדולה שלי, לישי ואשתו יעל שעושים בשבילנו מעל ומעבר כשאנחנו נעולים בבית, אין עוד כאלה אנשים". 


(נתן גושן מספר על החתונה הסודית).