העבודה החדשה של אורנה פיטוסי

המנחה והשחקנית פוטרה מצילומי העונה השנייה של סדרת התאגיד "מנאייכ", כיוון שסירבה להתחסן או להיבדק. השבוע היא חשפה את המקצוע החדש שלה: "קמה מוקדם בבוקר, הולכת לנקות ולסדר בתים של אחרים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/09/21 12:38 כד באלול התשפא

העבודה החדשה של אורנה פיטוסי
צילום: Moshe Shai/FLASH90

השחקנית אורנה פיטוסי, אשר פוטרה מהעונה השנייה של סדרת הפשע של התאגיד "מנאייכ", כיוון שסירבה להתחסן נגד קורונה או לבצע בדיקות כנדרש לפני ההגעה לימי הצילום, מצאה עבודה עיסוק חדש. בציוץ שהעלתה לחשבון הטוויטר שלה והספיקה למחוק מאז, כתבה, כי היא החלה "לנקות ולסדר בתים של אחרים". 

"קמה מוקדם בבוקר, הולכת לנקות ולסדר בתים של אחרים. כמו איזו גיבורה בסרט, רק שלא. בלילה כשאני הולכת לישון, אני נרדמת עם גוף כואב ודואב אבל עם חיוך ולב נקי וטהור, כי יש מחיר לאמת והוא שווה את זה". 

השחקנית בת ה-53 הושעתה כאמור מצילומי העונה השנייה של התוכנית, ומהפקת 'מנאייכ' נמסר אז בתגובה לפרסומים: "אנחנו עובדים לפי הנהלים ומי שלא מוכן להיבדק לפני הגעה לצילומים לא יכול להשתתף בצילומים ולסכן את כל שאר האנשים על הסט".

לפני כמה שבועות עוררה פיטוסי סערה נוספת כאשר פרסמה כי היא ביטלה את כרטיס ה"אדי" שלה בעקבות החיסונים לקורונה. פיטוסי פרסמה תמונה של כרטיס האדי שלה גזור וכתבה: "בעקבות ההתעמרות של משרד הבריאות בי ובשאר מתנגדי קבלת החיסון של פייזר, ברצוני להודיע על ביטול כרטיס אדי שעל שמי. מדינה ששוללת את זכויותיי הבסיסיות על גופי, היא מדינה שלא זכאית לקבל ממני דבר, לא בחיי ולא אחרי מותי".