מזל טוב: בן גביר חוגג יום נישואים ותוקף את בג"ץ

ח"כ איתמר בן גביר שחלה בקורונה ואף אושפז בבית החולים משחרר היום תמונה מחויכת עם איילה בן גביר לרגל יום הנישואים | חבר הכנסת עצר לרגע החגיגות כדי לתקוף את החלטת בג"ץ

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 29/08/21 22:25 כא באלול התשפא

מזל טוב: בן גביר חוגג יום נישואים ותוקף את בג"ץ
בני הזוג בן גביר, צילום: אוליבייר פיטוסי/פלאש 90

מזל טוב לחבר הכנסת איתמר בן גביר שחוגג היום 17 שנות נישואים. בן גביר ואיילה שיתפו תמונה כשהם מחויכים עם עוגה לכבוד המסיבה. בן גביר נשא בשנת 2004 את איילה, השניים נפגשו לאחר שאיילה נעצרה על שהות במאחז שהוקם בחברון וסירבה לחתום על הרחקה מהמאחז ולהשתחרר כמו חברותיה. כיום איילה היא מורה ללשון לזוג שישה ילדים והם מתגוררים בגבעת האבות.

בן גביר כתב בטוויטר: "יום נישואין 17 זו סיבה למסיבה, גם אם אנחנו בבית ואני עדין מתאושש מקורונה. מזל טוב איילה, רעייתי היקרה!". איילה הוסיפה: "17 שנים, כמניין שנות רווקותי". מוקדם יותר היום הגיב בן גביר להחלטת בג"צ להעניק אזרחות ישראלית לאלמנתו של מי שזכאי לפי חוק השבות.

בג"ץ הורה היום (א') להעניק אזרחות ישראלית ומעמד עולה מכוח הוראת חוק השבות לאלמנתו של זכאי שבות, בן ליהודי או נכד ליהודי. ההכרעה התקבלה ברוב של שני שופטים, יצחק עמית וענת ברון, אל מול אחד שהתנגד, דוד מינץ חובש הכיפה.

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "בג"ץ פסק היום עוד פסק דין תקדימי ומסוכן שיהרוס את  חוק השבות. הפרצות בחוק עלולים לגרום בעתיד לעם היהודי להיות מיעוט בארצו. במושב הבא אציע לתקן את פסיקת בג"צ ולהכניס סעיפים מפורשים בחוק שימנעו המשך המדרון החלקלק. שוב בג"ץ מוכיח מדוע, הגיעה השעה לבצע רפורמה במערכת המשפט ולמנות שופטים עם אג'נדה יהודית ציונית".


(בן גביר במליאה).