חנן בן ארי זוכה בפרס אקו"ם "לא הייתי מתחלף עם טרנטינו"

הזמר הסרוג הגיע אתמול לטקס פרסי אקו"ם שם קיבל שני פרסים: מחבר השנה והשיר המושמע ביותר | בן ארי התרגש והודה לקהל | הזמר קיבל 30 אלף שקל זה מה שהוא יעשה עם הכסף

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 25/08/21 10:35 יז באלול התשפא

חנן בן ארי זוכה בפרס אקו"ם "לא הייתי מתחלף עם טרנטינו"
חנן בן ארי, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90     

חנן בן ארי מככב. הזמר הסרוג הגיע אתמול לטקס פרסי אקו"ם בכדי לגרוף שני פרסים יוקרתיים בזמן שבקשת 12 עושים לו כבוד עם רבע גמר שכולו מוקדש לכוכב. בן ארי הודה לקהל, שלח מסר לטרנטינו שישב בקהל וחשף מה יעשה עם הכסף.

חנן בן ארי עלה לבמה כדי לקבל את פרס מחבר השנה והשיר המושמע ביותר כשבשורה הראשונה ישב הבמאי ההוליוודי המעוטר, קוונטין טרנטינו שנשוי לישראלית. בן ארי אמר על טרנטינו: "יושב פה בשורה הראשונה בן אדם שזכה בפרס קצת יותר גדול, בפרס האוסקר, ולא הייתי מתחליף איתו לשניה. כי אין כבוד גדול יותר להיות יוצר בעברית".

לצד התארים היוקרתיים בן ארי זכה בכ-30 אלף שקל, 15 אלף לכל פרס. בן ארי סיפר כי לא ישתמש בכסף לעצמו ואמר: "אני מחזיר בחזרה למקום שבו גדלתי. אני תורם את הכסף לפרוייקט הד סטארט לאמנים צעירים, הם זקוקים לכסף הזה ולתמיכה הזאת".


(הכוכב הבא, קרדיט: קשת 12).

אתמול רבע הגמר של התכנית הכוכב הבא הוקדש כולו ללהיטים של חנן בן ארי, המתמודדים בצעו כמה מהשירים של חנן והוא נותר ללא מילים. המתמודד תמיר ביצע את הלהיט המרגש "שבורי לב" של בן ארי. לפני ההופעה אמר תמיר לחנן בן ארי שהוא אולי צריך לשנות ולהיצמד למה שהוא (חנן) עושה כי זה באמת נורא יפה. חנן בן ארי השיב: "אתה לא". תמיר עלה לבצע את הלהיט בשינוי קל בהסכמת חנן והותיר את הזמר ללא מילים. בן ארי דמע ואמר: במה זכיתי שאני פה בכלל, מה שעשית פה היום זה מתנה בשבילי".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן