ניקול ראידמן מאוהבת בחבר כנסת מימינה: "בדקתי, ואתה נשוי לצערי"

הידוענית העלתה סרטון לסטורי בו היא נותנת את דעתה על האירועים הפוליטיים האחרונים: "בנט מגלומן יותר ממני", "ליברמן שר האוצר, כמו לשים חתול ליד קערת חלב". אבל נקודה רגישה יש לה דווקא למי שמרד: "חתיך הורס וגבר שבגברים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/06/21 16:53 כט בסיון התשפא

ניקול ראידמן מאוהבת בחבר כנסת מימינה: "בדקתי, ואתה נשוי לצערי"
צילום: by Miriam Alstre/FLASH90

חבר הכנסת מימינה, עמיחי שיקלי, ספג בשבועות האחרונים תגובות רבות על סירובו לתמוך בממשלת השינוי בראשות בנט ולפיד. בין המבקרים ישנם לא מעט מגוש הימין שברכו את שיקלי, אבל אמירת תמיכה כמו שקיבל היום (ד') טרם נשמעה כמוה. 

ניקול ראידמן, הידוענית המעושרת, העלתה סרטון לסטורי ובו נתנה את הטון שלה לאירועים הפוליטיים האחרונים, ואת מורת הרוח שלה ממפלת גוש הימין. אך ראידמן מצאה נקודת אור בכל המצב, בדמותו של ח"כ שיקלי: "לא הכל שחור. יש גם את פינת הפרגון היומית לעמיחי שיקלי שיצא גבר שבגברים. עמד על העקרונות שלו, עמד על האידיאולוגיה שלו וראוי להיות נבחר ציבור. מעריכה אותך, מצדיעה לך."

מתברר שראידמן לא דיברה רק על הערכה אידיאולוגית והקפידה לחלוק את התרשמותה הכללית מחבר הכנסת הצעיר. "חוץ מזה שאתה חתיך הורס ועשיתי ויקיפדיה אז אתה נשוי, לצערי. בקיצור, שיקלי, אם ביבי פורש, וכשהוא פורש, אני מצביעה לך. אתה מבחינתי הגבר שבגברים והפוליטיקאי הכי הגון שיש לנו כרגע. לילה טוב שיקלי, לאב יו".

עוד לפני דברי השבח לשיקלי, ראידמן ניהלה תקיפות נגד אנשי הימין שהצטרפו לגוש השינוי. תחילה, תקפה את יו"ר מפלגת ימינה וראש הממשלה המיועד: "גיליתי שבנט יותר מגלומן ממני. כנראה שהוא מת להרגיש את העובש והקילופים בבלפור. הוא פשוט משקר במצח נחושה לכל המדינה, ולמצביעים". גם ליברמן היה נתון לביקורת: "אביגדור הולך להיות שר האוצר הבא, זה כמעט כמו לשים חתול ליד קערת חלב. אני באופן אישי בעד ממשלת אחדות ולא ממשלת הזיות אבל בסדר, נחיה ונראה כמה זמן הם ישרדו אולי עד התקציב הבא."