ינון מגל על החוויה הקשה בכביש: "אמרתי לו שהוא רוצח"

מגיש הרדיו והטלוויזיה חלק עם עוקביו סיפור אימה, כאשר נהג שנכנס לצומת באור אדום כמעט פגע בו. מגל הזדרז למצוא את הנהג

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/08/21 15:54 א באלול התשפא

ינון מגל על החוויה הקשה בכביש: "אמרתי לו שהוא רוצח"
ינון מגל , צילום: Yossi Zeliger/Flash90

המגיש הוותיק ינון מגל עבר חוויה מפחידה למדי אמש, כאשר כמעט ונפגע מרכב שנסע באור אדום בצומת. בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר שלו, חלק מגל עם עוקביו את רגעי האימה בכביש. 

"היה לי ירוק אבל הסתכלתי לפני שנכנסתי לצומת", הוא פתח, "ולמזלי בגלל שהסתכלתי למרות הירוק, ראיתי רכב שנכנס לצומת במהירות באדום. ניצלתי". האירוע לא הסתיים כאן, ולאחר שהצליח להתחמק מהרכב הפוגע המגיש החליט למצוא את הנהג. " דלקתי אחריו, הוא נסע בפראות. השגתי אותו, סימנתי לו לפתוח את החלון ואמרתי לו שהוא רוצח. הוא התנצל ואמר שלא שם לב, אמרתי שוב שידע שהלילה הוא רצח אותי". 

לא מדובר במגיש הטלוויזיה היחיד שמנצל את הבמה למלחמה בתאונות הדרכים. גם איש הטלוויזיה אברי גלעד, כמעט ונהרג ברגע אחד בגלל נהג שחצה את הצומת ברמזור אדום. בפוסט שהעלה לחשבון הפייסבוק שלו בסוף החודש שעבר, כתב: "בסרטון הזה מלפני שעה מצומת קסם לא רואים את המבט המבוהל שלי כשאני מבין שאוטו במהירות של איזה 100 קמ"ש נכנס לצומת באדום מלא כשאני חוצה בירוק, לא רואים את הלחיצה המבועתת על הברקס, לא רואים את שלוש בנותיי שהיו נשארות יתומות לולא הגבתי ממש מהר, את אשתי שהייתה מקבלת עכשיו ביקור של קצין משטרה ומתמוטטת בפתח הבית, ולא רואים אתכם, שהייתם קוראים על זה בעוד חצי שעה באתר החדשות החביב עליכם ואומרים איזו מילה לזכרי או בגנותי".